AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 For 2 uker siden ble jeg med en gutt hjem fra fest. Vi hadde sex flere ganger den natten og også om morgenen dagen etter. Dette er en mann jeg har snakket litt med på meldinger før dette skjedde og som jeg har et godt øye til. Etter dette tok jeg kontakt og spurte om han ville finne på noe en dag, noe han sa at han ville. Jeg sa han kunne gi beskjed når det passet og han forslo da selv dag og hva vi skulle gjøre. Det ble en fin "date" og praten gikk lett. (Dette er en uke siden nå). Etter dette har vi sendt litt meldinger. Jeg har tatt mest kontakt, men når jeg spørr om noe i en melding spørr han som regel alltid om noe tilbake. Likevel føler jeg at det er jeg som er mest frampå. Jeg lurer på; hvordan bør jeg gå frem nå? Jeg føler begge to tok initiativ til forrige date, men mest meg. Er det da hans tur å foreslå å møtest igjen? Bør jeg være litt mer laid back og ikke ta så mye kontakt fremover? Kan det være han blir lei av at jeg er så tilgjengelig? Har på en måte litt på følelsen at han ikke er så interessert siden det går noen dager mellom meldingene og det er jeg som tar mest kontakt. Hvordan finne ut om han virkelig er interessert? Bør jeg foreslå å møtes igjen og utifra den responsen han da gir finne ut om han er interessert? Det jeg frykter er at han sier han vil finne på noe med meg bare for å være grei... Hva ville dere gjort nå? :-/Anonymous poster hash: f4d83...8ec Anonymous poster hash: 13571...248
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Ingen som kan hjelpe meg? :-/Anonymous poster hash: 51de7...0b6
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Hvis du vil finne ut om han virkelig er interessert alt nå, kan du kutte all kontakt og se om du hører noe mer fra ham. Om ikke, synes jeg du skal sende en melding og høre om han har lyst å møtes en dag. Har han ikke lyst, vil han garantert finne en unnskyldning for at det ikke passer og da uten å gi et konkret forslag til en annen dag. Interesse eller tiltrekning er ikke en statisk tilstand hverken hos menn eller kvinner. Dere kan også forføre, så ikke tenk at det er enten eller. Av og til har dere en fot innenfor døren uten at vi er helt overbevist, samtidig som vi er nysgjerrige. For å ta meg selv som et eksempel, så setter jeg pris på at jenter tar initiativ og viser interesse. Jeg liker generelt ikke å jakte, så sant det ikke er en opptatt jente. Det er litt mer givende.
OppNedPåAlt Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Tror det er få som vil finne på noe bare for å være greie... Spør han ut igjen du
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Hvis du vil finne ut om han virkelig er interessert alt nå, kan du kutte all kontakt og se om du hører noe mer fra ham. Om ikke, synes jeg du skal sende en melding og høre om han har lyst å møtes en dag. Har han ikke lyst, vil han garantert finne en unnskyldning for at det ikke passer og da uten å gi et konkret forslag til en annen dag. Interesse eller tiltrekning er ikke en statisk tilstand hverken hos menn eller kvinner. Dere kan også forføre, så ikke tenk at det er enten eller. Av og til har dere en fot innenfor døren uten at vi er helt overbevist, samtidig som vi er nysgjerrige. For å ta meg selv som et eksempel, så setter jeg pris på at jenter tar initiativ og viser interesse. Jeg liker generelt ikke å jakte, så sant det ikke er en opptatt jente. Det er litt mer givende. Håper du har rett; at han ville funnet på en unnskyldning om han ikke ville møte meg. Er bare så redd for å mase og at han blir lei. Siste melding var i går (god-jul-melding). Jeg bør vel vente litt med å sende? For eksempel mandag? Da har det gått 5 dager mellom... Hva tror du?Anonymous poster hash: 51de7...0b6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Tror det er få som vil finne på noe bare for å være greie... Spør han ut igjen du Håper du har rett. Hva med å sende melding på mandag igjen? Da har det gått 5 dager fra siste melding som var i går... Hva tror du? Er så redd for å mase...Anonymous poster hash: 51de7...0b6
OppNedPåAlt Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Håper du har rett. Hva med å sende melding på mandag igjen? Da har det gått 5 dager fra siste melding som var i går... Hva tror du? Er så redd for å mase...Anonymous poster hash: 51de7...0b6 Vel, jeg er litt sånn som tenker at det verste som skjer er at jeg får avslag, kjipt ja, men ikke verdens undergang. Jeg hadde derfor sendt meldingen når det føltes naturlig, enten i en samtale eller når du føler det har vært stille lenge nok.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Vel, jeg er litt sånn som tenker at det verste som skjer er at jeg får avslag, kjipt ja, men ikke verdens undergang. Jeg hadde derfor sendt meldingen når det føltes naturlig, enten i en samtale eller når du føler det har vært stille lenge nok. Men kan det hende han er interessert, men at interessen dabber av om jeg enda en gang spørr om å møtes? Bør jeg ikke vente på at han foreslår å møtes?Anonymous poster hash: 51de7...0b6
OppNedPåAlt Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Men kan det hende han er interessert, men at interessen dabber av om jeg enda en gang spørr om å møtes? Bør jeg ikke vente på at han foreslår å møtes?Anonymous poster hash: 51de7...0b6 Vel, ehm, jeg aner ikke. For å være helt ærlig. I min verden er det slik at hvis jeg vil at ting skal skje så får jeg de til å skje. Den som intet våger intet vinner og den regla der. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Har det virkelig blitt normalen i våre dager å gjøre ting i den rekkefølgen? 1. Ha sex 2. Date 3. Usikkerhet 4. Inn på kg for å spørre om han liker meg? Anonymous poster hash: e6b2c...039
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 Har det virkelig blitt normalen i våre dager å gjøre ting i den rekkefølgen? 1. Ha sex 2. Date 3. Usikkerhet 4. Inn på kg for å spørre om han liker meg?Anonymous poster hash: e6b2c...039 Kan godt hende. Dette er første gangen jeg gjør det i denne rekkefølgen. Vi kjenner hverandre litt fra før. Anonymous poster hash: 51de7...0b6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #12 Skrevet 25. desember 2014 Har det virkelig blitt normalen i våre dager å gjøre ting i den rekkefølgen? 1. Ha sex 2. Date 3. Usikkerhet 4. Inn på kg for å spørre om han liker meg?Anonymous poster hash: e6b2c...039 Og hadde vi først begynt å datet hadde jeg nok ventet med å ha sex. Men dette var jo i utgangspunktet kun et one night stand, som nå kanskje kan utvikle seg til noe annet. Det er ikke sånn at jeg pleier å ta den i denne rekkefølgen.. Anonymous poster hash: 51de7...0b6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #13 Skrevet 26. desember 2014 Vel, ehm, jeg aner ikke. For å være helt ærlig. I min verden er det slik at hvis jeg vil at ting skal skje så får jeg de til å skje. Den som intet våger intet vinner og den regla der. Kanskje jeg skal prøve å tenke litt sånn som deg:) Dersom han ikke vil vil han nok si nei. Og dersom han er interessert vil vell ikke det at jeg spørr gjøre han mindre interessert? Da er han nok ikkje så interessert i likevel.. Anonymous poster hash: 51de7...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå