AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Jeg sitter her på julaften, og begynner å bli gal.. Etter å ha avlyst våre egentlige julegjester fordi mine svigerforeldre inviterte seg hit selv så endte dette med at vi spiste middag alene(min samboer, min datter og meg).. Mine svigerforeldre skulle komme etter mat. Da de kom inn døren så gikk svigermor rett til tvn og skrudde på høy lyd! Jeg ba om at hun skrudde ned da min datter skulle begynne å åpne gaver, men hun skrudde bare opp igjen.. Så med høy lyd og høy prat på tvn, åpnet jeg og min datter opp pakkene i bråket.. Etter dette begynte svigerfar å prate jobb med sin sønn(min samboer) mens svigermor såg på tv med høy lyd.. Jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt må komme hit om det er tvn som er viktigst?? Anonymous poster hash: 0e8b3...467 Anonymous poster hash: 30743...5a6
Leini Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Jeg hadde slått av tv'n og sagt at i MITT hjem er det ikke tv på julaften. Faktisk. 5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #3 Skrevet 24. desember 2014 Haha... Kan se for meg surleppa komme frem da... Anonymous poster hash: 30743...5a6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #4 Skrevet 24. desember 2014 deg igjen ja, hvorfor kunne dere ikk være sammen alle sammen, er det så vanskelig Anonymous poster hash: 559e8...b20 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Det er det man kaller Harry..Anonymous poster hash: 23869...484
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Hvorfor i alle dager avlyste dere det andre julebesøket?? Det går an å ha flere på besøk sammtidig... Men jeg hadde nok også skrudd av tv og sagt at hun skulle følge med på gaveåpningen i stedet. Evt. dratt ut kontakta. Men vet ikke om min svigerfar var så mye bedre i går, han la seg på sofan og sov mens vi åpna pakker, og måtte vekkes når det kom gaver til han.... Anonymous poster hash: eb3d6...577
Blå Trombone Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Vi måtte alltid gjemme fjernkontrollene og dra ut kontakten til tv når min bestefar kom til oss i jula. Ellers var det Dagsrevyen på fullt volum midt i pakkeåpningen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå