Anglofil Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Tradisjon tro må vi jo også ha en "hva fikk du til jul i år?"-tråd. Jeg kommer med svar senere. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Jeg får ikke særlig med gaver nå som jeg er voksen (28) bare et par stykk, det er helt greit det, men føler meg ikke så bra når alle snakker om alt de har fått og spør meg om hva jeg fikk :/ Jeg gir selv flere gaver da, liker å gi Anonymous poster hash: 7e544...89d 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #3 Skrevet 24. desember 2014 Jeg fikk Ingen gaver, jeg er 26, så ja, sånn er det! Anonymous poster hash: 6dc28...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #4 Skrevet 24. desember 2014 Sko, sengetøy, smykke, karaffel, vinglass, kopper, såper, litt penger, gavekort og mye annet fornuftig. Første året ikke en eneste gave har vært søppelAnonymous poster hash: b7e4a...df2
Lizliz Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Ga vekk mye mer enn jeg fikk , men utrolig koselig å se at de ble så glade Fikk en rado klokke og noe treningstøy og sengesett pluss litt penger
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #6 Skrevet 24. desember 2014 Penger <3 Anonymous poster hash: d8929...7c7
KaDust Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 (endret) I år fikk jeg så mye som jeg aldri har fått før. Tror det er fordi foreldrene mine nå faktisk har råd til julegaver og derfor har gått all-in. - PC-skjerm (som jeg har ønsket meg penger til siden min røyk). - Langrenn-sko + ski, staver må jeg være med å prøve for å få riktig høyde. - En haug med duftlys (eeelsker duftlys) - Popcorn-maskin - Eggkoker - Miksmaster - Penger og ett gavekort - En julebolle og julebrett - Slikkepott - Sengetøy - Noen klær - Morgenkåpe med tilhørende tøfler - Hvitløkspresse - Ullvangsokker - Håndsåpe - Dragon Age: Inquisition Endret 24. desember 2014 av KaDust 2
WubWub Skrevet 24. desember 2014 #8 Skrevet 24. desember 2014 Fikk : - Gavekort på XXL til 600kr (supert, er stor handler av sports utstyr) - Gavekort på G-sport 500kr (supert) - Et par esker med godteri (spiser ikke godteri så dette trengte jeg ikke) - En Ralph lauren jakke - Army lignende timberland boots - 3 bøker. 1 om jødeforfølgelsen i norge. 1 om den kalde krigen og en om det mongolske imperiet (supert, elsker historie) - Smykker - 5000kr (trengte ikke dette, har alright økonomi) Men den beste gaven jeg fikk var noe som heter AirFree Air Purifier P1000. Det er en maskin som steriliserer lufta i hele leiligheten. Den dreper bakterier ,virus, husstøvmidd, midd, pollen, luftbårn sopp og mikroorganismer. Faktisk står det i manualen at denne maskinen dreper 99.9% av all luftforurensing. Så dette er ypperlig for meg, er kjempe allergisk mot det meste og har astma så ofte føles det ut som jeg puster gjennom et sugerør. De som gav meg den gaven sa de hadde forhørt seg rundt hos andre som har kjøpt samme maskinen og alle sa at de opplevde stor økning i lungekapasitet bare etter et par dager med maskina her i leiligheten : http://www.amazon.com/AirFree-P-1000-Airfree-P1000-Purifier/dp/B0014GGOPE 7
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #9 Skrevet 24. desember 2014 Den klassiske 'hva fikk du til jul i år'-spøken? Nei, den har jeg sluttet å la meg lure av!Anonymous poster hash: 3d741...609 4
Anglofil Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 24. desember 2014 (endret) Jeg får ikke særlig med gaver nå som jeg er voksen (28) bare et par stykk, det er helt greit det, men føler meg ikke så bra når alle snakker om alt de har fått og spør meg om hva jeg fikk :/ Jeg gir selv flere gaver da, liker å gi Anonymous poster hash: 7e544...89d Huff da, ikke meningen å tråkke noen på tærne. Jeg liker også best å gi gaver, men er veldig glad for alle de flotte gavene jeg/vi fikk i år. Jeg er ganske overveldet egentlig. Gaver jeg fikk: * 1500 kr i gavekort på Ikea * Hjerteanheng og kjede i sølv. * Svart skinnveske * Krølltang * = Oslo Julebok 2014 * Et helt halvt år av Jojo Moyes (bok) * Dei tek ikkje tran i Texas av Falch (bok) * Lunch: Sykt travelt av Børge Lund (bok) * Digital kjøkkenvekt * 4 dusjsåper * 4 body lotion * Godteriskål * Armbånd * 3 kjeder * Krus * Reiselader * Salatbestikk * Kubbelys * Lykt * Pakke med 60 hårstrikker * 2 Hello Kitty-oppbevaringsbokser * Hello Kitty-vannflaske * Hjertelyslykt til å henge opp * 5 skjerf * 2 par ullsokker * 4 par sokker * Stekklaken * Øremuffer med innebygde øreklokker * Uglesmykkesamler * Pinsett med lys * 2 pakker sminkeservietter * Nøkkelhenger til veska mi Gaver til samboer og meg: * Entymologisk ordbok * Bezzerwesser-spill * Grand Cru-karaffel * Bordgrill * Retro feiebrett og feiekost * Retro kjøkkenvekt * Telysboks * Telys * Juletre-telys * Pizzasaks Mvh Yvonne Endret 24. desember 2014 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #11 Skrevet 24. desember 2014 Ullvotter Pysjamas Julepynt Apple tv-boks-greie Sjokolade 4000,- av pappa, øremerket en reiseAnonymous poster hash: 13778...2c5
Kassiopeia Skrevet 24. desember 2014 #12 Skrevet 24. desember 2014 Hadde ikke forventet en brøkdel av det jeg fikk i gave, og føler meg utrolig heldig. Fikk nesten 4000 kr, en Daniel Wellington klokke, en symaskin, Storberg sett med fleeceklær, nattøy, sett med fire glass fra poul pava og gavekort på 500kr på klesbutikk fra arbeidsgiver, kvalitetssett med dessertbestikk samt kakespade fra kjent seriemerke, diverse ting til hus og hjem osv.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #13 Skrevet 24. desember 2014 Ny skolesekk Headset Votter Halskjede Armbånd Julenisse(pynt) Godteri Så får jeg gave av typen senere, aner ikke hva det er:)Anonymous poster hash: c4563...18c
goldenchanel Skrevet 24. desember 2014 #14 Skrevet 24. desember 2014 (endret) - Kitchen aid kjøkkenmaskin - Konfekt - Håndkler - Løpehandsker - 1000 kr - 1000 kr - 2000 kr - Versace morgenkåpe - Gavekort på storo på 1000 kr - Duflys - Nike flash tights - Hjemmelagde fløtekarameller - Sateng sengesett - Raklet panne(skrives det slik?) - Eletrisk grønnsakskutter Også kjøpte jeg dior frisson 1 solbriller i julegave til megselv Jeg er KJEMPE fornøyd og syns jeg har fått superfine julegaver Endret 24. desember 2014 av goldenchanel
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #15 Skrevet 24. desember 2014 Jeg får ikke særlig med gaver nå som jeg er voksen (28) bare et par stykk, det er helt greit det, men føler meg ikke så bra når alle snakker om alt de har fått og spør meg om hva jeg fikk :/ Jeg gir selv flere gaver da, liker å gi Anonymous poster hash: 7e544...89d Samme her meste av gavene er fra bestemor; hu elsker å handle gaver... Og fra foreldra mine.. Jeg får alltid noe jeg trenger, så slipper jeg å kjøpe det selv (er student) og de har gave til meg:) Også får jeg av 2 søsken og kjæreste, men det er det. Får litt sjokk når folk ramser opp gaver i titall og penger i tusener. Men men, folk har forskjellige tradisjoner Anonymous poster hash: c4563...18c 4
gardin Skrevet 24. desember 2014 #16 Skrevet 24. desember 2014 Mummikopper Strykejern Penger Radio Ullundertøy fornøyd
temolitus Skrevet 24. desember 2014 #17 Skrevet 24. desember 2014 1000 kr til trafikalt grunnkurs gavekort på 500 kr gavekort på 200 kr :hjerte:hjemmestrikkede sokker lydbok digispiller digibok charms farger blad hjerteramme Også skal jeg ha en liten feiring sammen med mamma og hennes side av familien i romjulen
Crizpo Skrevet 24. desember 2014 #18 Skrevet 24. desember 2014 Le Creuset støpejerngryte Lanterne 600 kr Gavekort 400 kr Ullpledd Kokebok Treningstights Sekk Lysestaker Telysholdere Godteskål Fornøyd :D
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #19 Skrevet 24. desember 2014 Jeg har fått: Fra samboer: 3 geeky teskjorter Sporstsheadset 2 Retro USB-controllere Rumblepack og expansionpack til N64 *hviiin* Fra fatter'n: Eksterndisk Svigers: Skjerf og ullsokker(gud jeg blir så glad for ullsokker for jeg fryser sånn) Fra venner: En strikket lue som ser ut som en sånn minion fra Despicable me Sjokolade Fuktighetkrem Ullsokker <3 3mnd abonnement på valgfritt blad Får fra mutter'n 3. juledag:P Foreldrene mine er skilt så har en ny runde med pakkeåpning hos den jeg ikke er hos på julaften. Men er ganske sikker på jeg får strømpebukser, joggebukse og babyfoot:P Det stod høyt på ønskelista. Anonymous poster hash: e3a12...d02
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #20 Skrevet 24. desember 2014 God mat, stor familie på besøk, fantastisk stemning og glade søsken! Var også et par ting som var pakket inn, men (med fare for å være krampeaktig) bryr jeg meg faktisk ikke så mye om det i år. Anonymous poster hash: ec459...4a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå