AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Han kalte meg materialistisk da jeg ymtet frampå at jeg synes 3 gaver er lite til hver av de to barna våre. Han mente at kjærlighet er viktigere enn gaver mens jeg mener ja takk, begge deler; ja til kjærlighet i hverdagen og ja til gaver på julaften. Barna fikk heldigvis mange gaver fra meg og min familie men mannen ble veldig sur da han følte seg kritisert fordi jeg mener han ikke evner å overraske og han gir så lite gaver! Jeg er en gaveperson og han er det overhode ikke. Endte opp med at han bare sa "kom deg ut, du er så materialistisk, finn deg en advokat isteden!" Dette skrek han med barna på armen... Er det mulig?Anonymous poster hash: 001b4...999 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Neste jul så burde du finne noen å ferie sammen med. Det virker ikke som det passer deg å sitte alene. Anonymous poster hash: 67b70...7d5 18
Jus sanguinis Skrevet 24. desember 2014 #3 Skrevet 24. desember 2014 Han kalte meg materialistisk da jeg ymtet frampå at jeg synes 3 gaver er lite til hver av de to barna våre.Han mente at kjærlighet er viktigere enn gaver mens jeg mener ja takk, begge deler; ja til kjærlighet i hverdagen og ja til gaver på julaften.Barna fikk heldigvis mange gaver fra meg og min familie men mannen ble veldig sur da han følte seg kritisert fordi jeg mener han ikke evner å overraske og han gir så lite gaver!Jeg er en gaveperson og han er det overhode ikke.Endte opp med at han bare sa "kom deg ut, du er så materialistisk, finn deg en advokat isteden!"Dette skrek han med barna på armen...Er det mulig?Anonymous poster hash: 001b4...999 Jeg spør meg heller hvordan det er mulig at du fikk ham til å be deg komme deg ut og finne deg en advokat isteden? 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #4 Skrevet 24. desember 2014 Jeg spør meg heller hvordan det er mulig at du fikk ham til å be deg komme deg ut og finne deg en advokat isteden? Vi er i ferd med å skilles. Mye usaklig kommer plutselig opp.Anonymous poster hash: 001b4...999
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Jeg fikk to av hver forelder idag, altså fire tilsammen. Det er nok i massevis. Du lærer opp barna dine til å bli kravstore, det er ingen god ting. Med tanke på at de fikk 3 av faren hver, og sikker 4/5 av deg så blir det MASSE. Anonymous poster hash: 926f4...3bc 20
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 Populært innlegg #6 Skrevet 24. desember 2014 Fra barnas far er det lite...selv er jeg vant til MYE mer...2 tvillingjenter krever mer enn det.Anonymous poster hash: 001b4...999 Skjønner godt at dere blir skilt. Jeg hadde ikke orket en sånn som deg, credz til han som orket.Anonymous poster hash: dadbb...3c3 50
Maleficenta Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 Fra barnas far er det lite...selv er jeg vant til MYE mer...2 tvillingjenter krever mer enn det.Anonymous poster hash: 001b4...999 Hvorfor vil du ha bortskjemte drittunger som skal svømme i masse materielle ting? Om de får tre gaver av hver av foreldrene samt besteforeldre og de får gaver av andre i familien så får de mer enn nok 13
Ferny Skrevet 24. desember 2014 #8 Skrevet 24. desember 2014 Hæ? Når ble tre gaver fra en person lite? Hos oss er det vanlig å bare gi én gave hver, muligens to. 32
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #9 Skrevet 24. desember 2014 Hvorfor vil du ha bortskjemte drittunger som skal svømme i masse materielle ting? Om de får tre gaver av hver av foreldrene samt besteforeldre og de får gaver av andre i familien så får de mer enn nok Poenget er at det blir kjipt med en far som er så gnien på gavene. Diamonds is a girls best friend:-)Anonymous poster hash: 001b4...999 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #10 Skrevet 24. desember 2014 Poenget er at det blir kjipt med en far som er så gnien på gavene. Diamonds is a girls best friend:-)Anonymous poster hash: 001b4...999 Ikke om man er barn, skjønner du. Anonymous poster hash: 926f4...3bc 5
Maleficenta Skrevet 24. desember 2014 #11 Skrevet 24. desember 2014 (endret) Poenget er at det blir kjipt med en far som er så gnien på gavene. Diamonds is a girls best friend:-)Anonymous poster hash: 001b4...999 Gnien når han gir tre gaver. My ass. Diamonds? Ehh barn vil ha leker de i gave ikke diamanter. Er det gjerne det du er sur for? At DU ikke fikk gave av han? Endret 24. desember 2014 av Maleficenta 8
tingeling Skrevet 24. desember 2014 #13 Skrevet 24. desember 2014 (endret) Hvis han gir 3 gaver, du gir X gaver, besteforeldre gir en gave hver, tanter og onkler osv, så bør det bli nok gaver på barna til at de blir både lykkelige og passe mettet av gaver. Hos oss fikk barna 4 gaver hver av oss foreldre ( 1 stor og et par mindre). Vi tjener godt begge to, men synes begge to at fjellet av gaver under treet (rundt, oppover treet) blir nærmest kvalmende og er derfor ganske strikte. Jeg støtter (X?) mannen din. 3 gaver er ikke lite. Endret 24. desember 2014 av tingeling 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #14 Skrevet 24. desember 2014 Så om mannens sine gaver var en Ipad til hver av barna så hadde det vært for lite? Anonymous poster hash: 9d001...042
Faina Skrevet 24. desember 2014 #15 Skrevet 24. desember 2014 Hjelpes menneske. Du trenger å våkne opp. 3 gaver fra en person er IKKE lite. Forstår at ekteskapet ikke funker. 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #16 Skrevet 25. desember 2014 Er tre gaver til hvert barn lite? De får jo fra andre familiemedlemmer også. Min sønn fikk én gave fra meg og samboer. Det var playstation 4, til 3500,- og det ville ikke falt meg inn at vi skulle kjøpt noe mer. Ikke en gang et spill til fikk han, det hadde noen andre i familien kjøpt. Gutten ble overlykkelig og antall gaver betyr null og niks for ham så lenge det han får faller i smak. Anonymous poster hash: 6af5a...a9a
bobler Skrevet 25. desember 2014 #17 Skrevet 25. desember 2014 det er jo ikke lite med 3 gaver med mindre de var veldig billige
tussi84 Skrevet 25. desember 2014 #18 Skrevet 25. desember 2014 Her er jeg enig med din kommende eksmann. 3 gaver er mer enn nok. Det er tanken som teller ikke hvor mange eller hvor dyre gaver man får. Verdien av 1 gave kan være like mye som feks 5 stk. Gi heller gave etter evne. Gaver symboliserer ikke kjærlighet. 2
Jade Skrevet 26. desember 2014 #19 Skrevet 26. desember 2014 Hva??? Kun 3 gaver?? Skulle ikke forundre meg om de fikk kun 3 adventskalendere hver også! 12
Kosemose Skrevet 26. desember 2014 #20 Skrevet 26. desember 2014 Tråden ryddet for spekulasjoner kosemose, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå