Gå til innhold

Når og hvor ofte skifter man BH?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Emnetittelen taler for seg.

Edit: tenker på vask, ikke kjøp.

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker samme i en måneds tid kaster den og kjøper ny

digger å være rik

Anonymous poster hash: 41275...2e8
Skrevet

3-6 dager

avhenger av hvor mye man svetter

Skrevet

Når det trengs. Det er som alt annet tøy det. Noen går en stund med samme og andre skifter hver dag.

Anonymous poster hash: 3deb6...c53
  • Liker 1
Skrevet

3-4 dager om jeg ikke svetter. 1 dag når det er varmt ol

Anonymous poster hash: cc8a2...ec0

Skrevet

Som regel bytter jeg når jeg skal i dusjen, så det blir hver 2-3 dag(og når det går 3 dager mellom hver dusj så er det som regel fordi jeg ikke gjor noe særlig). Og så kommer an på hvor mye jeg svetter, så om sommeren blir det jo oftere. Er vel individuelt hvor mye en svetter til hverdags også vil jeg tro. Jeg er ikke i stand til å svette om jeg ikke trener eller det er sommer. Kronisk frossenpinn!

Anonymous poster hash: 85045...d2a
Skrevet

Daglig, dusj og rent undertøy.

Anonymous poster hash: a12a8...d37

• Liker 2
Gjest daisydaisy
Skrevet

Skifter BH noe sjeldnere. Varierer med hvilken BH jeg går i noen ganger, men det kan fort bli den samme behagelige 2-5 dager på rad.

• Liker 2
Skrevet

Tydeligvis for sjeldent ifølge denne tråden.

Kan fort gå 2-3 uker før jeg bytter. Men så har jeg bare 2 stk, og jeg bruker ikke nok klær til at jeg kan vaske klær annenhver dag..

Anonymous poster hash: 4ac84...6ee

• Liker 3
Skrevet

Som oftest annenhver dag :)

Skrevet

Dusjer ca annenhver dag og skifter bh ca annenhver dusj. Noen ganger oftere og andre ganger sjeldnere. Lukter alltid på bh'en etter dusjen.

Anonymous poster hash: 15b2a...a71
Skrevet

etter 2-3 dager. Lukter alltid på den etter å ha dusjet, for da er det enklere å lukte om den lukter surt.

• Liker 1
Skrevet

Ikke så ofte, jeg har verken svære pupper eller hengepupper, så svetter ganske lite på dette området, så derfor skifter jeg ikke så ofte. Truser og topper, osv. skifter jeg hver dag. Kan uten problemer gå med samme BH i én uke. Jeg har også gått to uker med samme BH, men da i perioder når jeg ikke er så aktiv.

Anonymous poster hash: faafa...f18
  • Liker 3
Skrevet

Bruker sjelden BH til hverdags så mine vaskes for hånd etter jeg har brukt de 3-4 ganger stort sett til fest.

Skrevet

Bytter hver dag når jeg bruker. Vasker de i vaskemaskinen etter det.

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Hver dag, nytt undertøy etter hver dusj.

Skrevet

Jeg skifter bh hver dag.

Blir de ikke veldig slitte? Ei er det heller godt for miljøet.

Anonymous poster hash: b850f...e4f

• Liker 1
Skrevet

Blir de ikke veldig slitte? Ei er det heller godt for miljøet.

Anonymous poster hash: b850f...e4f

Jeg kjøper bare sorte så ikke fargen blir så blass. Blir ikke fortere "slitte" for min del, jeg har som regel bher leeeeenge før de må kastes. Jeg vasker klær hver dag uansett, så det hadde ikke blitt så mye bedre om jeg hadde utelatt akkurat bh'ene :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...