AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 skal lage ribbe for første gang i år og fant ut nå, mens jeg skulle til å pakke den inn i folie for damping at jeg mangler folie... er det noen litt mer vante kokker enn meg der ute som kan gi meg noen tips om hvordan jeg går frem nå? finnes det noen måte å dampe ribben bra på uten folie? Anonymous poster hash: b14ab...1dd
rouge noir Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Vi bruker denne med stort hell hvert år: http://oppskrift.klikk.no/hellstr%C3%B8ms-perfekte-ribbe/3868/ Mulig du burde hatt litt folie på slutten, men her går det som regel bra, i det minste om du har en litt jevn ribbe. Dette går bra, jul blir det lell
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #3 Skrevet 24. desember 2014 Har du en illfast form med lokk? Alternativet som en nødløsning så kan du bruke bakepapir over ovnsformen. Har du snudd en asjett og lagt under midtten av ribba for å få den hevet litt opp? Eller andre spesialdingser?Anonymous poster hash: 824a0...763
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #4 Skrevet 24. desember 2014 Takk for svar! Tror jeg fant løsningen med den Hellstrøm-oppskriften! Jippi! God jul, dere! Anonymous poster hash: b14ab...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Takk for svar! Tror jeg fant løsningen med den Hellstrøm-oppskriften! Jippi! God jul, dere! Anonymous poster hash: b14ab...1dd God jul! og kos deg med ribba Anonymous poster hash: 01df9...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå