AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Noen som har gjort det? Jeg er lei etter 5 måneders dating med en som aldri kan bestemme seg... jeg føler meg dum som har godtatt det så lenge.. Anonymous poster hash: c291d...648
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Hva så? Klarer du å gå videre uansett?Anonymous poster hash: b29f3...a7e 1
Tilde08 Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 (endret) ... Endret 25. desember 2014 av Tilde08
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Er dere ikke kjærester nå? Anonymous poster hash: 53540...5e9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Ja, men jeg holder ikke ut i 5 mnd, jeg går før det. For da er han ikke nok interessert i meg. Anonymous poster hash: 737f7...205
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 5 mnd hadde jeg aldri orket. da ville jeg tenkt at han bare holder meg på gress, å så lavt synker jeg ikke. Anonymous poster hash: 9ae63...c82 1
Synapomorphy Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 (endret) Nope, men datet (var mer intenst enn som så) en jente i to måneder som holdt meg for narr og lot som hun ville bli sammen med meg. Burde ha skjønt det tidligere at det lå andre motiver til grunn, men det var min første, og da er man jo litt unnskyldt. Har ihvertfall fått høre fra andre at hvis vedkommende til stadighet utsetter det, så foreligger det mest sannsynlig utnytting og manipulasjon. Kan være mange grunner, selvsagt. I mitt tilfelle var det penger. Jævlig kjipt og vondt, såklart, men lett å bli blind for slike ting ved forelskelse. Endret 25. desember 2014 av Synapomorphy
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Holdt ut 8 mnd en gang, var til og med med han hjem til familien og overnattet (de bodde i en annen by), men til og med ikke DA ville han si at vi var kjærester. Kuttet til slutt all kontakt og har ikke angret. Fikk meg kjæreste som faktisk ville ha meg Anonymous poster hash: 78c5b...659
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Jeg ventet i nesten 3 år på en om aldri fikk bestemt seg...Han hadde psykiske problemer og konstruerte stadig opp problemstillinger for å argumentere for at vi måtte vente litt til...Til syvende og sist var han utrolig redd for å binde seg.Jeg valgte å gå videre.Han er fortsatt singel i en alder av 40+,selv om han er en meget pen mann. Mitt råd er å gi ham et ultimatum...Enten må han bestemme seg nå etter 5 mnd,ellers går du videre og det er ingen vei tilbake... Anonymous poster hash: f14df...745
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Holdt ut 8 mnd en gang, var til og med med han hjem til familien og overnattet (de bodde i en annen by), men til og med ikke DA ville han si at vi var kjærester. Kuttet til slutt all kontakt og har ikke angret. Fikk meg kjæreste som faktisk ville ha meg Anonymous poster hash: 78c5b...659 Trøsten er at det er ikke bare meg som har vært så dum!!!!.Han snakker som om vi er i et forhold, men samtidig så føler jeg at det ikke er godt nok. Det er noe som skurrer fullstendig. Jeg tror at han har en annen dame der, og at jeg går på gress på en måte. Han introduserer meg ikke for vennene sine heller. Veldig lei! Og ganske glad for å prøve å komme meg bort fra dette. Har endelig våknet opp! Anonymous poster hash: c291d...648
Justia Skrevet 26. desember 2014 #11 Skrevet 26. desember 2014 Spent på å høre hvordan dette går. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #12 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har begynt å tenke meg videre med livet mitt. Det er tøfft men jeg prøver så godt jeg kan. Sitter jo her med mye tanker. Jeg tror at han ikke var over eksen sin. Og derfor ble det slik. Men har ikke sagt til han at jeg ikke satser på han lenger, men jeg ser meg videre for jeg mener at jeg fortjener en mann som viser interesse slik jeg ikke går rundt å er usikker. Anonymous poster hash: c291d...648
Justia Skrevet 26. desember 2014 #13 Skrevet 26. desember 2014 Det høres ut som om du er på tur å slippe taket i han, som sikkert er fint for å få litt indre fred. Men jeg ville nok tatt en prat med han likevel. Høre hvor han står og få avklart situasjonen dere imellom slik at ingen av dere sitter og er usikker Lykke til
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #14 Skrevet 26. desember 2014 Byttet dere julegaver, TS?Anonymous poster hash: 336b9...1bf
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #15 Skrevet 26. desember 2014 Noen som har gjort det? Jeg er lei etter 5 måneders dating med en som aldri kan bestemme seg... jeg føler meg dum som har godtatt det så lenge..Anonymous poster hash: c291d...648 Det skjønner jeg godt. Du har blitt villedet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #16 Skrevet 26. desember 2014 Datet en i over et år, vi var eksklusive men han var redd for å binde seg til tittelen kjærester. Den dag i dag har vi vært offisielt kjærester i over 4 år.. Følg magefølelsen din. Anonymous poster hash: bf1b8...edf 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #17 Skrevet 26. desember 2014 Har nok desverre mistet all tro på fyren.... Skjønner han ikke. Han er ikke akkurat kjærlig i skrivingen. Vi skriver med hveandre nå når han er på juleferie men jeg kjenner savn på en mer kjærlig tone fra hans side. Anonymous poster hash: c291d...648
didi89 Skrevet 26. desember 2014 #18 Skrevet 26. desember 2014 skulle tro at det var eg som startet dette emnet... vettu ka?? samme greie hadde eg og.. datet fyren siden agust... han var alltid usikker... manglet litt kjærlig biten som du skrev..... Eg presset han litt mot slutten for eg var så forbanna lei meg... ( inviterte meg på julabord, eg kjøpe flybilett, kjole, sko, gledet meg... så sa han at han ville bremse lit ) siden du gidder å starte et emnet om dette så antar eg at du vil ha han.. beste du kan gjør bare vis DU vil være med han.. eller et håp om at det kan bli noe.. 1. la han savne deg .... virkelig la han savne deg... ikke skriv noe som helst til han, på flere dager... når du skal sende en melding så skriver du bare hva du har gjørt i det siste... uten å skrive det kjærlig.. ( nett som om daglig raport ) 2. Hvis han skulle ringe deg; ta tlf men si at du må legge på før han begynner å si *ha det * liksom.. 3. la han skjønne at du er ikke alltid tilgjengelig for han... 4. når han viser litt interesse så husk.... !!!! det handler om å hive fiskestanget ned , når fisken biter den så trekker du det opp igjen. vel eg kunne klart gjør alt dette her og... men det var litt annerledes når eg gikk gjennom dette... per i dag han ville ha en pause og vi skal snakke igjen om noen mndr.. og eg vet at det kommer ikke til å bli oss igjen..
didi89 Skrevet 26. desember 2014 #19 Skrevet 26. desember 2014 hold oss oppdater om det skulle skje noe mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå