Cowboy Lotte Skrevet 24. desember 2014 #1 Del Skrevet 24. desember 2014 Ønsker alle mine fans og venner der ute en god jul og gledelig nytt år! Tenk, enda en julaften er nå igang og god julemat luktes, mens ungene ser Donald Duck og andre koslige julefilmer. Ja jeg er så stappmett allerede, sitter å prumper når lyden på Tv'n blir høy, håper det ikke høres, er ikke så lett når man har anale plager, i min alder er det ikke lett å kontrollere seg alltids! Julen er en tid man burde tenke på andre enn seg selv. Jeg tok jo inn en sånn hjemløs via et sånn ta-inn-en-fremmed opplegg. Dessverre endte det opp med at noen penger og sølvtøy ble borte. Men personen trengte vel sikkert pengene. Jeg tenker mer på alle fattige gatebarn som ikke har den unike muligheten som vi i Norge hvor en ikke trenger være fattig om man vil. Mange andre land er det mye vanskeligere og økonomien vår er så god og ungene våre er så bortskjemte at jeg gremmes. Men velsigne dem uansett. Hehe igjen gledelig jul! Hilsen vakre Lotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #2 Del Skrevet 24. desember 2014 Har du fortsatt pepan?Anonymous poster hash: 58b0d...5ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 24. desember 2014 Har du fortsatt pepan?Anonymous poster hash: 58b0d...5ca Hehe hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 24. desember 2014 #4 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul og Gud velsigne deg for din gjestfrihet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 24. desember 2014 #5 Del Skrevet 24. desember 2014 Lol jeg kan ikke unngå å tenke på Pondus sitt univers, når jeg leser navnet "Cowboy Lotte". Er nok noe med avataren som spiller inn litt tror jeg. :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå