Gå til innhold

Skjære bort fett på tynnribbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har allerede bøtta innpå med både ribbe og pinnekjøtt denne jula, og skal slå på stortromma ikveld også, men ønsker å gjøre det noenlunde magrere ikveld ved å skjære bort fettet. Men på tynnribba er vel kjøtt og fett fordelt lagvis slik at det blir vanskeligere å skille kjøtt fra fett eller? Noen som har noen tips?:) og nei, jeg er ikke fanatisk, men blir masse mere julemat i år, så skal kjøre litt magrere nå fremover. Ikveld blir det bare servert ribbe og julepølser, så har ingen magre alternativer.

Anonymous poster hash: 265cf...ce1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du mener før eller etter steking? Fettet må jo være der mens den stekes men du kan fint skjære det av mens du spiser. Jeg spiser aldri ribbefett og det er null problem å skjære det vekk under middagen

• Liker 2
Skrevet

Hvis du skjærer bort fettet før steking vil du nok få litt av en kirurgjobb, dessuten vil kjøttet bli veldig tørt. Jeg trodde det var vanlig å skjære vekk fettet når man spiser fordi det er litt seigt og ikke veldig delikat å spise?

Skrevet

Jeg trodde det var vanlig å skjære vekk fettet når man spiser fordi det er litt seigt og ikke veldig delikat å spise?

Haha, hæ? Fettet er den beste delen av ribba. Spør nesten hvem som helst som liker god mat og er opptatt av sunnhet. For eksempel Berit Nordstrand.

Anonymous poster hash: 40717...0b2

• Liker 1
Skrevet

Pleier å skjære vekk fettet fra ribba uansett, det smaker nok godt men gud for en konsistens. Blæææ. Du kan fint leve som en greve i jula og fortsette som før etter nyttår uten så store forandringer. Det du legger på deg i jula er vann, og ikke fett. Det blir du kvitt når du begynner å leve som før igjen

Anonymous poster hash: ae583...a58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...