Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å starte en tråd for oss som skal være alene i kveld, frivillig eller ufrivillig. Her kan vi dele sorger og gleder. Selv er jeg alene dels frivillig og dels ufrivillig. Jeg er syk, og de jeg pleide å feire med er døde. Jeg orker ikke dra og feire med dels fremmede folk. Jeg tar dagen som den kommer, og gjør ting ettersom jeg orker. Her er det litt julepynt og jeg skal gjøre det beste ut av det. Er trøtt i dag, fordi jeg ble liggende å hoste i natt, så det spørs om det blir en liten lur før middagen som består av pinnekjøtt. Noen fler?

Anonymous poster hash: 6ef71...330
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke alene i kveld, men vil bare gi creds for bra tiltak, og ønske deg en god jul :)

Skrevet

God jul til deg og! :)

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg er her! :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Hei og god jul! :tree:

Alene her også og skal kose vettet av meg :icon_lol: Fikk heller ikke sove i natt men skal jogge en liten tur før jeg starter på julemiddagen som blir and i år. Hva skal du spise hoppetaujenta?

Noen tips til filmer utover kvelden? Jeg var på biblioteket i går og lånte en haug med bøker, så tenkte å begynne på en av de mens jeg hører på sølvguttene om en time. Nå blir det vasking.

Forresten- ingen snø her. Hva med hos dere?

• Liker 1
Skrevet

Hei dere!

Her er det litt snø og ganske kaldt. Tøft at du klarer å jogge selv om du ikke har sovet. Spørs om jeg skal gå meg en tur senere om jeg orker, for å klarne hodet litt. Filmer ja... Hmm.. Stort sett repriser da. Men jeg tror nesten jeg må se Slekten er verst, for 100. gang. Passer bra med repriser når man er trøtt. Og den er jo morsom da. :)

Skrevet

Haha "slekten er verst" ja :ler: Uff, vanligvis hvis jeg har sovet dårlig eller ikke i det hele tatt blir jeg bare sittende inne helt uvirksom og det er så kjedelig. Men kan hende det bare blir en gåtur her også (innom solariumet kanskje?) Har du noen gaver du skal åpne? Jeg ble storfornøyd med det jeg fikk i år:) Kattene også hihi :pasha:

Gjest Strandet
Skrevet

Feirer ikke jul, så her hos meg er det rimelig sløvt.

For første gang av hva jeg kan huske, så er kjøleskapet rimelig fullt. Skulle helst hatt en øk.pakke med brun saus, men får heller finne på noe annet med kjøttpølsene. Kutte dem i skiver eller terninger f.eks. og servere med halvstekte baguetter og noe attåt. Har heh grandiosa x4 i fryseren, men det frister ikke akkurat.

I morgen blir det enten egg&bacon, eller alternativt eggerøre og spekeskinke. Liker å drikke appelsin juice til frokost, og te sånn ellers utover dagen.

Ønsker jeg bodde på landet, så kunne jeg hatt katt og greier. :)

• Liker 1
Skrevet

Ønsker jeg bodde på landet, så kunne jeg hatt katt og greier.

Det er litt foruroligende at du nevner dette med katt i samme åndedrag som egg og bacon. Jeg er litt bekymret nå. :glare:

• Liker 4
Skrevet

Feirer ikke jul, så her hos meg er det rimelig sløvt.

For første gang av hva jeg kan huske, så er kjøleskapet rimelig fullt. Skulle helst hatt en øk.pakke med brun saus, men får heller finne på noe annet med kjøttpølsene. Kutte dem i skiver eller terninger f.eks. og servere med halvstekte baguetter og noe attåt. Har heh grandiosa x4 i fryseren, men det frister ikke akkurat.

I morgen blir det enten egg&bacon, eller alternativt eggerøre og spekeskinke. Liker å drikke appelsin juice til frokost, og te sånn ellers utover dagen.

Ønsker jeg bodde på landet, så kunne jeg hatt katt og greier. :)

Kanskje du kan lage pølsegrateng eller noe sånt? Eller innbakte pølser? Pizzabaguette? Hihi hvis man måtte bo på landet for å ha katt tror jeg det er mange som måtte flyttet. Inkludert meg :fnise:

Det er litt foruroligende at du nevner dette med katt i samme åndedrag som egg og bacon. Jeg er litt bekymret nå. :glare:

O. M. G! :biggrin:

Skrevet

Også alene i kveld, feirer heller ikke.. Nå er det avslapning før jeg må sette i gang å vaske ovnen (hadde ett uhell i den i går) og gå tur med bikkja... Så blir det vel bakt potet og en eller annen film tenker jeg :) Forslag om gode filmer man kan streame/leie on demand (IKKE julefilmer!) mottas med takk :)

Anonymous poster hash: e02bc...d35
  • Liker 1
Skrevet

*hei der De: ligg unna hoppehåret mitt!*

Gjest Strandet
Skrevet

Tenkte på meg selv, men lol forresten du kunne kanskje hatt en avatar gif, hvor hoppetauet fortsatte ut fra håret på hver side, i en sånn slags loop.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er da ikke en helautomatisk Hoppetusse heller! :fnise:

Skrevet

Har nettopp fortært en porsjon ribbe med tilbehør og ser på en eller annen 70 tallsfilm på MAX. Setter frem kong haakon,twist og riskrem snart,må bare la maten synke inn. Begynner å bli gladbrisen også..katta sover, men skal vekkes til julegave oppakkingen.

Gjest Strandet
Skrevet

Tja, hva slags julegave gir man egentlig til en katt?

* Ah, kanskje catnip

Skrevet

Også alene i kveld, feirer heller ikke.. Nå er det avslapning før jeg må sette i gang å vaske ovnen (hadde ett uhell i den i går) og gå tur med bikkja... Så blir det vel bakt potet og en eller annen film tenker jeg :) Forslag om gode filmer man kan streame/leie on demand (IKKE julefilmer!) mottas med takk :)

Anonymous poster hash: e02bc...d35

Penguins of madagascar, om den er ute :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke trodde helt på catnip`ens virkning, men fikk se det ved selvsyn.

De blir halvgale og dopa rett og slett.

Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Jeg ville foreslått "Space Station 76" (sort komedie), kan tydeligvis leies/streames av Amazon. Aner ikke hvordan dette fungerer da. 30 kr ser det ut til å koste pr film. Er juletid der på stasjonen, men er ikke noe man kan kalle en julefilm.

* Hm, virker litt vrient. Kanskje ikke det letteste å få til. Kanskje innebygget DRM, eller noe, siden det er en laaang liste med supported devices. Bare en gjetning da.

Endret av Strandet
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...