Gå til innhold

hvor lenge varer julen for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når starter og slutter julen for dere? For min del tenker jeg at den begynner i dag og er over nyttårsaften, det blir en uke med jul det.

Anonymous poster hash: cf801...0df
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

23.-26., hvor 24. og 25. er de 'ordentlige' juledagene (norsk feiring første dagen, engelsk feiring andre dagen). Etter det er jeg ganske ferdig med jula, men det kan gjerne ha noe å gjøre med at jeg typisk jobber i butikk i juleferien, og rushet for å bytte inn gaver den 27. stresser meg sånn at jula definitivt er over for min del.

Skrevet

Begynner siste helgen før jul og varer til første helgen i januar.

Anonymous poster hash: 6c4ad...b2f
Skrevet

Begynte etter jobb i går.

Varer til nyttår.

Anonymous poster hash: 0515a...e5a

Gjest Gjest_Idja
Skrevet (endret)

Begynner i dag (julaften) og så "holder jeg på" julestemninga til rett over nyttår (over helga i år). Rydder bort jula en gang mellom 13. og 20. dag jul.

Edit: skal forøvrig jobbe i romjula, men får julestemning av det også, da det er så fredelig på jobb.

Endret av Idja
  • Liker 1
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet (endret)

24. desember fra klokken 16:00 til 23:59.  

Endret av Lindiana
  • Liker 1
Skrevet

Til påske 😄 (er uføretrygdet)

Anonymous poster hash: 1b32a...249

Skrevet

23. desember og er i grunn over for min del 2. juledag.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Den er over 1. juledag for min del. 1. juledag var en skikkelig nedtur da jeg var mindre. Den og 2. juledag må ha vært de kjedeligste dagene i løpet av hele året.

Anonymous poster hash: 22a65...242
Skrevet

Den er over 1. juledag for min del. 1. juledag var en skikkelig nedtur da jeg var mindre. Den og 2. juledag må ha vært de kjedeligste dagene i løpet av hele året.

Anonymous poster hash: 22a65...242

Kødder du?? Det var jo da man kunne kose seg med alle de kule gavene man fikk!!

Anonymous poster hash: 1b32a...249

• Liker 3
Skrevet

Julaften fra rundt 18.00-20.00

• Liker 1
Skrevet (endret)

nvm

Endret av -Leon-
Skrevet

Nå er julen ferdig her i huset. Vi har ingen selskaper vi kan gå i, ingen familie som ikke har stor egen familie, og jeg har i alle år lurt på hvorfor vi stresser slik for at vi 4 skal spise middag sammen mellom 17.00 og 20.00. Personlig skulle jeg gjerne hatt litt mer jul.

Anonymous poster hash: 28479...6d0

Skrevet

Fra liltjjulaften til 2. januar, uavhengig av om jeg jobber 23. des og mellomdagene eller ei.

Skrevet

føler at 1. og 2.juledag er mer "julete" enn julaften. Alt er stengt, alle er hjemme hos familiene sine.

Anonymous poster hash: cf801...0df
Skrevet

Nå er julen ferdig her i huset. Vi har ingen selskaper vi kan gå i, ingen familie som ikke har stor egen familie, og jeg har i alle år lurt på hvorfor vi stresser slik for at vi 4 skal spise middag sammen mellom 17.00 og 20.00. Personlig skulle jeg gjerne hatt litt mer jul.

Anonymous poster hash: 28479...6d0

Vi er bare to voksne, med lite slekt i nærheten. Men julestemningen, med gode frokoster (som vi dekker på i spisestua, late dager og gode middager, varer til 2. januar for det.

• Liker 1
Gjest Fargerik
Skrevet

Frå 22-23 desember og ut året:)

Men julapynten kjem fram litt etter kvart, frå første uka i desember :lol:

Skrevet

Vi er bare to voksne, med lite slekt i nærheten. Men julestemningen, med gode frokoster (som vi dekker på i spisestua, late dager og gode middager, varer til 2. januar for det.

Samme her. :)

Anonymous poster hash: b03f4...dac

Skrevet

begynner mellom 20-23 avhenger fra år til år, varer til ca 2-5 januar

Skrevet

Varer ikke jula til påske??

Anonymous poster hash: acef1...d5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...