Pipzky Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Jeg har fått løshår som jeg må bleke. Jeg har blondt hår og løshåret er mørke brunt. Hvordan bleker jeg det lettest mulig?
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Digresjon, ja jeg vet, men: "Bleke Løshår"...høres ut som et nymotens indianernavn! 3
Kontormus Skrevet 24. desember 2014 #3 Skrevet 24. desember 2014 Hvis håret er syntetisk kan det ikke blekes
Pipzky Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2014 Det er ekte 😄 har blitt bleka og farga før, men jeg har aldri gjort det, så jeg lurer på fremgangsmåten
Gjest fotballflue Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 (endret) Ikke gjør det! løshår er såpass behandlet at det kommer nok ikke til å tåle det. Har prøvd selv. Ikke bare ble det ødelagt, det fikk også en kjemisk reaksjon, såpass at jeg faktisk var redd håret skulle ta fyr, for det begynte å ryke av det og det var såpass varmt at jeg ikke klarte å ta i det. Endret 24. desember 2014 av fotballflue
Pipzky Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2014 Det er ikke krise om det blir ødelagt. Skulle kastes om jeg ikke fikk det.. Er det ingen som har tips til fremgangsmåte?
Gjest fotballflue Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Det jeg prøver å si, er at håret kan begynne å brenne. Men jaja, kjør på. Fremgangsmåte er å ta blekemiddel i håret?! Fra "rot" til spiss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå