Gå til innhold

stresset i det å finne ut om han er interessert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner igjen stresset og angsten for at daten ikke er nok interessert?

Anonymous poster hash: a2d81...4a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er "nok" ?

Anonymous poster hash: ab354...0e9
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nope, forventer total avvisning uansett.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er vant til å ha litt motsatt problem, da jeg heller blir stresset når jeg vet de er interessert. Men så er jeg litt rar også da.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er vant til å ha litt motsatt problem, da jeg heller blir stresset når jeg vet de er interessert. Men så er jeg litt rar også da.

lever opp til nicket ditt mao :ler:

• Liker 1
Skrevet

lever opp til nicket ditt mao :ler:

Haha ja, kanskje det. Prøver å jobbe med saken
Skrevet

Ja, men kun i starten. Det er som regel avklart innen en viss tid. I hvert fall hvis man lar det åpenbare seg, og ikke kveler ham med oppmerksomhet av ren frykt.

Anonymous poster hash: 6d523...d92
Skrevet

Noen som kjenner igjen stresset og angsten for at daten ikke er nok interessert?

Huff ja. Blir gæren av det

• Liker 1
Skrevet

Som gutt har jeg slitt litt med det samme. Her etter blir det å følge "no guts, no glory" tankegangen! Første steg ble tatt tidligere i dag.

Anonymous poster hash: f3a2b...b68
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Heldigvis ikke.

Skrevet

Tenker at så lenge han fortsetter å tilbringe tid med meg er han antageligvis interessert. Ingen vits i ta sorgene på forskudd.

Skrevet

Huff ja. Blir gæren av det

Jeg også :)

• Liker 1
Skrevet

Tenker at så lenge han fortsetter å tilbringe tid med meg er han antageligvis interessert. Ingen vits i ta sorgene på forskudd.

Vet det, men det fins grenser for hva jeg gidder. :) Hvis en person vil ha meg, så må personen vise en tydeligere interesse for meg. Jeg har nok av datetilbud, og jeg går faktisk videre nå, hvis han ikke gir mer antydninger på at han er virkelig interessert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...