Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det unormalt å trene på treningssenteret på julaften? Hadde tenkt meg dit en tur i dag, men er redd for å få litt rare blikk... Som om det er "forbudt" å gjøre noe annet enn juleforberedelser på julaften. Er forresten en jente på 20 år.

For min del kunne jeg godt trent hver dag i hele julen, men dette er umulig siden hele familien ofte er opptatt hele dager, i tillegg til at treningssenteret ofte er stengt.

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 4d3b7...a72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min treningssenter er stengt på juleaften og dagen etter.

Sjekk at din er åpent.

Skrevet

Siden treningssentrene holder åpent på julaften, regner jeg med at det ikke er veldig unormalt at folk trener da ;) Jeg er også av typen som gjerne kunne trent hver dag i julen, for å få ned ekstra mye godsaker etterpå, men det lar seg rett og slett ikke gjøre. Jeg er fornøyd om jeg får til to-tre økter fra 23. desember til 3. januar!

Skrevet

Min treningssenter er stengt på juleaften og dagen etter.

Sjekk at din er åpent.

Det er åpent fra 10-13 :)

TS

Skrevet

Det er åpent fra 10-13 :)

TS

Da er det jo ikke juleAFTEN, men en formiddag før juleaften. Du går ikke glip av middagen eller noe slikt. Dagen er lang, så jeg ville bare dratt på trening.

Skrevet

Da er det jo ikke juleAFTEN, men en formiddag før juleaften. Du går ikke glip av middagen eller noe slikt. Dagen er lang, så jeg ville bare dratt på trening.

Beklager, skulle selvfølgelig skrevet juleformiddagen, og ikke julaften. Her jeg kommer fra sier vi julaften om hele 24. desember, men mulig det er feil... Hadde uansett ikke tenkt å være på treningssenteret mens resten av familien spiser middag og åpner gaver ;)

TS

• Liker 4
Skrevet

Øøh, det heter julaften uansett om klokka er 7 på morgenen eller 9 på kvelden..

Anonymous poster hash: 7046c...791

• Liker 7
Skrevet

Var fullt fellestrening kl 0630 på "mitt" senter i dag. Jeg deltok ikke da. Siden jeg foretrekker å sove.

Skrevet

Er det unormalt å trene på treningssenteret på julaften? Hadde tenkt meg dit en tur i dag, men er redd for å få litt rare blikk... Som om det er "forbudt" å gjøre noe annet enn juleforberedelser på julaften. Er forresten en jente på 20 år. For min del kunne jeg godt trent hver dag i hele julen, men dette er umulig siden hele familien ofte er opptatt hele dager, i tillegg til at treningssenteret ofte er stengt. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 4d3b7...a72

Hvem er det du skal få rare blikk av? De andre på treningsstudioet er jo der for samme grunn som deg.

• Liker 2
Skrevet

Julaften formiddag regnes jo som hverdag, og jeg ville uansett syntes det var helt greit å trene julaften. Tidligere pleide jeg ofte å få meg en skitur julaften formiddag, men med barn har det ikke blitt tid til det.

Tren med god samvittighet, du! Treningssenteret vile nok ikke holdt oppe om det var helt unormalt å trene denne dagen.

Skrevet

Hvem skulle sett rart på deg? De som er der trener jo selv.

Gjest anonym2233
Skrevet

Tren om du vil!

Ikke bekymre deg for rare blikk, for andre er der og trener selv på juleaften !

Ha en god treningsøkt og riktig god jul 🎄❤

Skrevet

Det er det som er så fint med fri vilje. Man gjør hva man vil. Forutsatt at treningssenteret er åpent.

For meg er det logisk å trene før jula, med tanke på inntaket av kalorier som venter.

Skrevet

Hva er galt med å gjøre noe annet på dagen da? Jeg hr trent idag,gikk i 2timer på morningen. Nå skal jeg handle noen 2-3 siste ting jeg glemte, kanskje jeg skal sende skjeve blikk til de som jobber på butikken fordi de ikke er hjemme og fikser til jul da?

Skrevet

Jeg løp en tur i går, mellom 21 og 22. Fikk mange rare blikk fra de som var ute og luftet hunden...

Skrevet

hadde mitt senter vært åpent hadde jeg tatt ei tidlig økt.. 10-11 30 hadde vært perfekt, hjemme til reisen til julestjernen og :fnise: her er ikke senteret åpent før lørdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...