Gå til innhold

Butikkansatte i juletiden... tusen takk!

Anbefalte innlegg

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

For en innsats! I juletiden hvor jeg har vært på butikker og handlet nå før jul, har det vært kaos av kunder. Flere er stresset og tenker ikke over det store presset de ansatte har i denne tiden. Til dere som jobber i butikk og har hatt mye å gjøre hele dagen, hele juletiden, dere fortjener en stor takk og anerkjennelse for den fantastiske jobben dere har gjort. Overalt hvor jeg har gått har det vært alt fra hyggelige kunder, til de som har skjelt dere ut for ingenting. Jeg har vært der selv som student tidligere, og kjenner til presset. Takk for deres innsats og service. Jeg har fått god hjelp og gått ut med et smil etter hver handel.

Tusen takk for at dere holder ut og gjør en så god jobb i denne tiden, håper dere får en koselig julefeiring og er klar over at dere er en del av min gode julestemning. God jul :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk ❤️

Skrevet

Takk!!!:)

Anonymous poster hash: 93c12...28c
Skrevet

Takk! Nå gjenstår bare innbyttingsrushet på lørdag, og årets skumleste varetellinger! ;)

Skrevet

Blir spennende å jobbe på lørdag..

Skrevet

Blir spennende å jobbe på lørdag..

Enig 😉

Skrevet

Det er akkurat det jeg mener. Jeg gleder meg til å dra ut på senteret i byen min i byttetiden for å prøve å spre litt glede til de som virkelig gjør en innsats for det jeg kjenner som den tøffeste tiden som ansatt i butikk.... Byttedagene. Håper dere alle får gode dager på jobb likevel! Dukker det en kunde opp med en sukkerstang med sløyfe på til deg, er det meg som er på tur for å vise litt glede i en stresset tid :laugh:

Skrevet

Takk! Nå gjenstår bare innbyttingsrushet på lørdag, og årets skumleste varetellinger! ;)

Lykke til! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...