Gå til innhold

Tv2 hjelper deg, de testet øyevippe serum. Men hva var det andre de testet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så på tv2 hjelpe deg for noen dager siden der de testet øyevippe serum. Men fikk ikke helt med meg det andre de testet var for noe ? Noe som vet hva det var å hvor jeg kan få kjøpt det ? Lyst å teste det ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så på tv2 hjelpe deg for noen dager siden der de testet øyevippe serum. Men fikk ikke helt med meg det andre de testet var for noe ? Noe som vet hva det var å hvor jeg kan få kjøpt det ? Lyst å teste det ut :)

Kanskje det er castor olje du lurer på? Det skal hjelpe med å få fyldigere bryn og lengre hår har jeg også hørt.

http://www.tv2.no/2014/12/17/underholdning/aktualitet/tv-2-hjelper-deg/vippeserum/6340329

Skrevet

Heia,må bare gi ett tips dere må prøve om dere vil ha lengre vipper,serumet M2. Det er helt sykt hvor det virker.Måtte til å klippe vippene for grodde jo noe jæklig.Er noe middel i der, som også blir brukt til folk som drypper øyner som er plaget av en slags stær,og de som har det ,har vist kjempevipper på det øyet,så jeg hørte på min hudpleier og kjøpte og ja,det virker!! så i en avis ei som hadde blitt rød i øya men viktig å følge bruksanvisning,dere kommer ikke til å bli skuffa.

Skrevet

Heia,må bare gi ett tips dere må prøve om dere vil ha lengre vipper,serumet M2. Det er helt sykt hvor det virker.Måtte til å klippe vippene for grodde jo noe jæklig.Er noe middel i der, som også blir brukt til folk som drypper øyner som er plaget av en slags stær,og de som har det ,har vist kjempevipper på det øyet,så jeg hørte på min hudpleier og kjøpte og ja,det virker!! så i en avis ei som hadde blitt rød i øya men viktig å følge bruksanvisning,dere kommer ikke til å bli skuffa.

Hvor får jeg kjøpt det og hvor mye koster det ? :)
Skrevet

Er ett Dansk merke,jeg kjøpte det i DK men har det hos div hudpleiesalonger og sikkert div parfymeri.Kosta rundt 1000 kr men du har den leenge..Etter få dager så jeg god forskjell.Ta å Google det ..

Skrevet

Hva skal man ikke gjøre med den?

Ble nysgjerrig på dette produktet, skal se om jeg finner det.

Anonymous poster hash: 545d0...90b

Skrevet

Du legger den bare på som en eyeliner opp ved vipperota,ferdig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vær litt obs folkens...vippeserum virket fantastisk på meg i begynnelsen,fikk enoorme dådyrvipper😊 men etter en stund så faller de "lange permanente"vippehårene av,vippene blir også veldig stive. Jeg mistet myye hår og så ikke ut i etterkant..har serumet fortsatt men bruker det kun på mine (ikke eksisterende) bryn nå. Har det ikke i nærheten av vippene mer!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler castor oil, finner det til en rimelig penge på Amazon. Det tar tid, men det funker. Søk rundt på YT for erfaringer!

Anonymous poster hash: 3a189...509
  • Liker 1
Skrevet

Anbefaler castor oil, finner det til en rimelig penge på Amazon. Det tar tid, men det funker. Søk rundt på YT for erfaringer! Anonymous poster hash: 3a189...509

Begynte med castor oil for en uke siden. tar det både i håret og på vippene/brynene. Har merket at vippene er blitt fyldigere, spent på om jeg vil merke noe på lengden :)

Gjest Linn35
Skrevet

Vær litt obs folkens...vippeserum virket fantastisk på meg i begynnelsen,fikk enoorme dådyrvipper men etter en stund så faller de "lange permanente"vippehårene av,vippene blir også veldig stive. Jeg mistet myye hår og så ikke ut i etterkant..har serumet fortsatt men bruker det kun på mine (ikke eksisterende) bryn nå. Har det ikke i nærheten av vippene mer!!

Signerer denne. Jeg har nylig brukt stimulash i en periode på over 4 mndr. De første to månedene så jeg stor forksjell, vippene ble mye fyldigere og littegrann lengre (men ikke så mye som jeg håpte). Men etter en tid, begynte vippene ramle ut og jeg satt med store gliper langs vippekanten som virkelig ikke var pent. Jeg har i etterkant nå begynt med castorolje og det ser ut som vippene igjen begynner bli fine, men lengden og fylden er så langt ødelagt av stimulash. Hører dessverre om flere som har opplevd dette.

Skrevet

Var også stimulash eg brukte..😑 fikk akkurat slike gliper du snakker om. Så helt jæ** ut😕

AnonymBruker
Skrevet

Signerer denne. Jeg har nylig brukt stimulash i en periode på over 4 mndr. De første to månedene så jeg stor forksjell, vippene ble mye fyldigere og littegrann lengre (men ikke så mye som jeg håpte). Men etter en tid, begynte vippene ramle ut og jeg satt med store gliper langs vippekanten som virkelig ikke var pent. Jeg har i etterkant nå begynt med castorolje og det ser ut som vippene igjen begynner bli fine, men lengden og fylden er så langt ødelagt av stimulash. Hører dessverre om flere som har opplevd dette.

Hvor får man kjøpt castorolje?

Skrevet

Lurer jeg og på😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man kjøpt castorolje?

Fåes billig på amazon.

Anonymous poster hash: 3a189...509

AnonymBruker
Skrevet

kjempebillig på iherb.com også. Jeg merker faktisk langt om lenge at brynene mine (som manglerhår ytterst) er litt litt fyldigere

Anonymous poster hash: fcccc...5ba
Skrevet

Jeg ble anbefalt av optikeren min ikke å bruke det, nettopp fordi det originalt var ment som en medisin mot grå stær, så fant de ut "bivirkninger" hos de som brukte middelet mot grå stær og det var bla lengre øyenvipper. Jeg tenker som så at dersom det egentlig er et legemiddel for en sykdom som grå stær jo er, og man ikke har dette, så innbiller jeg meg at det kanskje ikke er så bra å bruke. Er nok litt for redd for øynene mine til å ta sjansen på det. Castorolje fåes også på helt vanlig apotek i Norge, da heter det lakserolje riktignok (Er orginalt et avføringsmiddel man drikker, eller drakk i gamle dager), men prisen er høy, så sikkert mye billigere å kjøpe det på feks iherb.

Gjest Linn35
Skrevet

Var også stimulash eg brukte.. fikk akkurat slike gliper du snakker om. Så helt jæ** ut

Kjipt, veldig kjipt. Jeg sliter fortsatt med ettervirkningene av denne, men vippene kommer seg gradvis. Merkelig altså, og enda verre at flere bloggere går ut og reklamerer "bitgtime" for denne. :(

Castorolje, til dere som lurer, har andre allerede svart på. jeg kjøper min på iherb, men ser de har på amazon og ebay også. den MÅ være kaldpresset, ellers virker den ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen linke til denne på iherb for meg, please?

Anonymous poster hash: 3821e...c2a

Skrevet

Jeg ble anbefalt av optikeren min ikke å bruke det, nettopp fordi det originalt var ment som en medisin mot grå stær, så fant de ut "bivirkninger" hos de som brukte middelet mot grå stær og det var bla lengre øyenvipper. Jeg tenker som så at dersom det egentlig er et legemiddel for en sykdom som grå stær jo er, og man ikke har dette, så innbiller jeg meg at det kanskje ikke er så bra å bruke. Er nok litt for redd for øynene mine til å ta sjansen på det. Castorolje fåes også på helt vanlig apotek i Norge, da heter det lakserolje riktignok (Er orginalt et avføringsmiddel man drikker, eller drakk i gamle dager), men prisen er høy, så sikkert mye billigere å kjøpe det på feks iherb.

Ja fikk en svær flaske til 7 dollar på Iherb. Kommer aldri til å gå tom. Men olje blir jo harsk etterhvert da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...