AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Hei, jeg er en 21 år gammel gutt/mann som er jomfru. Jeg har egentlig aldri hatt draget på jenter, helt inntil nylig. Ting begynte å endre seg da jeg fylte 19 og 20 år, og var et par år i militæret. Etter de par årene fikk jeg plutselig veldig positiv respons fra det motsatte kjønn, både jenter jeg kjenner, de jeg vet hvem er, og de som er helt ukjente. Jeg har hatt rundt fem-seks forskjellige jenter(Alle veldig attraktive) jeg kunne hatt ONS med det siste året, og to av de fem var/er forelsket i meg. Problemet mitt er at på grunn av fortiden min som "usynlig" blant damene, så vet jeg altså ikke hvordan jeg skal reagere. Det er nesten som om jeg blir redd av at jeg skal dumme meg ut, selv om jeg kan med "sikkerhet" si at jeg kunne kommet i sengs med de, og evt tatt det videre. Jeg begynner å oppføre meg avvisende ovenfor de, rett og slett fordi jeg føler meg ukomfortabel i situasjonen. Jeg vil gjerne ta steget videre, men jeg ender alltid med å avvise(ofte bevisst ikke å skjønne åpenbare hint), selv om jeg egentlig ønsker meg sex, og kanskje også kjæreste. Dette her har blitt en ond sirkel ved at jeg; Ønsker intimitet > får muligheten > feiger ut. Jeg aner ikke hvorfor, da jeg egentlig ikke har noen "skavanker" å bekymre meg over som mange menn gjør(penis, høyde, kroppstype osv), så det sitter vel psykisk. Ellers er jeg sosial, har en solid vennekrets med mange bekjente, og vil påstå at jeg har god selvtillit i det vanlige. Jeg har lett for å skaffe meg venner, og har ingen problemer med å føre samtaler i sosiale sammenhenger med andre jenter, så lenge de ikke viser interesse for meg. Det er da jeg begynner å "freake" ut, og blir "redd/ukomfortabel". Er det noen som har vært i en lignende situasjon tidligere, eller har noen tips på hvordan jeg bare kan "hoppe i det" og ikke være redd for utfallet? Er så sykt lei av å være den største pingla jeg kjenner når det gjelder dette her. Anonymous poster hash: 8fbba...ca0 Anonymous poster hash: 8fbba...ca0
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Tja, du er bare umoden, gutt.. du får ta tiden til hjelp, og husk, ikke hold jentene for narr da kapper jeg av deg pikken din. Anonymous poster hash: cf56d...3fa
Ok2k Skrevet 24. desember 2014 #3 Skrevet 24. desember 2014 Tja, du er bare umoden, gutt.. du får ta tiden til hjelp, og husk, ikke hold jentene for narr da kapper jeg av deg pikken din. Anonymous poster hash: cf56d...3fa Eh. Prøver du å være morsom eller er du bare litt skada? Og ts, hva skal til for at du kan få en bedre selvtillit og bli tryggere på deg selv og omstendighetene? 1
Knirke Skrevet 24. desember 2014 #4 Skrevet 24. desember 2014 Fortid? Du er for ung til å ha en fortid, skaff deg en nåtid isteden Jeg er over 30, har akkurat de samme problemene med at jeg feiger ut hvis jeg treffer noen jeg liker, det er noe de fleste opplever. Jeg var også usynlig for det motsatte kjønn til oppi 20-årene, har per dags dato ikke problemer med å få sex, men har aldri vært i et forhold 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Når begynte dette å minne om luksus?Anonymous poster hash: 6dba6...1c7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Når begynte dette å minne om luksus?Anonymous poster hash: 6dba6...1c7 Ts her. Altså, det jeg mener er at før hadde jeg aldri en sjanse engang til å få de jentene jeg ville ha, men nå har jeg det. Problemet nå er at jeg ikke tør, selv om jeg egentlig vil. Kanskje ikke luksusproblem er det rette ordet, men men.. Anonymous poster hash: 8fbba...ca0
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Ts her. Altså, det jeg mener er at før hadde jeg aldri en sjanse engang til å få de jentene jeg ville ha, men nå har jeg det. Problemet nå er at jeg ikke tør, selv om jeg egentlig vil. Kanskje ikke luksusproblem er det rette ordet, men men.. Anonymous poster hash: 8fbba...ca0 Kjenner du andre på din alder som er jomfru? Hvorfor tror du det endret seg etter at du ble med i militæret? Hvis du har vært kjekk osv før, hvorfor har ikke damene likt deg? Hvor møter du så mange attraktive jenter som alle vil ha deg når du er i militæret? Er vel ikke så mange jenter der ville jeg tippe Anonymous poster hash: 64b09...1a7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Nei, ville ikke ha kalt det luksus når det i utgangspunktet er like mye action på deg nå som før. Dessuten er det slik for de fleste, hvor det går i perioder og en får større og flere sjanser på det motsatte kjønn. Velkommen etter. Anonymous poster hash: 6dba6...1c7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Kjenner du andre på din alder som er jomfru? Hvorfor tror du det endret seg etter at du ble med i militæret? Hvis du har vært kjekk osv før, hvorfor har ikke damene likt deg? Hvor møter du så mange attraktive jenter som alle vil ha deg når du er i militæret? Er vel ikke så mange jenter der ville jeg tippe Anonymous poster hash: 64b09...1a7 Dette skjedde etter jeg var ferdig i militæret. Har forandret meg en del på de 2 årene jeg var inne, også utseendemessig. Jeg var relativt seint utviklet(pubertet), og ble vell først ferdig med den da jeg var 19/20(vokste i høyden til rundt da). Anonymous poster hash: 8fbba...ca0
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Nei, ville ikke ha kalt det luksus når det i utgangspunktet er like mye action på deg nå som før. Dessuten er det slik for de fleste, hvor det går i perioder og en får større og flere sjanser på det motsatte kjønn. Velkommen etter. Anonymous poster hash: 6dba6...1c7 For meg synes jeg det er relativt luksus. Kan sammenlignes med å konstant søke jobb uten å få svar tilbake vs å få jobbtilbud hele tiden, selv om jeg takker nei. Det som kommer nå er generelt til tråden: Angående det med militæret, så handler det ikke om at jeg var i nettopp militæret som gjorde forskjellen, jeg tror det hadde vært det samme om jeg gikk på fhs eller noe istedet (hvis ikke personligheten endret meg i militæret da). Var vell mer at jeg gikk fra å være gutt til "mann" i løpet av de to årene(utseendemessig). Ikke at jeg tiltrekker meg damer som har uniformfetish. Anonymous poster hash: 8fbba...ca0
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 Jeg forstår, men har du vanlig jobb nå? Studerer? Eller er det på byen du møter disse? Gikk du befal siden du var der i 2 år? Føler du at det er litt vondt at du nå er "god nok" siden du er forandret utseendemessig? Eller er det greit at jentene er litt overfladiske? Anonymous poster hash: 64b09...1a7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #12 Skrevet 25. desember 2014 Jeg forstår, men har du vanlig jobb nå? Studerer? Eller er det på byen du møter disse? Gikk du befal siden du var der i 2 år? Føler du at det er litt vondt at du nå er "god nok" siden du er forandret utseendemessig? Eller er det greit at jentene er litt overfladiske? Anonymous poster hash: 64b09...1a7 Nei, førstegangstjeneste + ett år som grenader. Studerer nå ja, og jentene møter jeg i alt fra hjemmefester, byen og aktiviteter. Angående det med at jeg er "god nok" nå er litt både og. Det kan hende årene i militæret ga meg selvtillit, som gjorde at jeg ble tryggere på meg selv, som igjen jentene kanskje legger merke til? ikke vet jeg, det kan godt hende det er utseendeforandringen som gjorde det også, selv om den ikke er super drastisk. Snakker om +5-6 cm i høyde, gikk fra tynn til normal/atletisk + ansiktet ser generelt eldre/mer mann ut. Anonymous poster hash: 8fbba...ca0
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #13 Skrevet 25. desember 2014 Glemte å svare på det med at "greit med at jentene er litt overfladiske" Det synes jeg er helt greit, jeg og er jo tildels overfladisk selv. Ikke at man trenger å være modell, men jeg må synes jenta er søt/pen (hva jeg synes er søt/pen) for at jeg skal fatte interesse. Jeg har jo venner(gutter) som jeg synes er objektivt kjekkere/penere enn meg, likevel ser det ut som at jeg får oftere napp(bli flørtet med) enn de, så jeg vil tro hva man synes er attraktivt er veldig subjektivt. Anonymous poster hash: 8fbba...ca0
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #14 Skrevet 25. desember 2014 Har vel opplevd litt av det samme. Begynte å studere i utlandet etter et år i militæret. På et hal t år gikk jeg fra å ikke vært spurt ut av noen noen som helst/ aldri hatt muligheten til å ha sex, til å avvise 3 jenter som ville ha et forhold og 4-5 jenter på byen som ville ha ONS. Siden jeg aldri har hatt sex så er jeg veldig usikker når det kommer til akkurat dette, sliter også når noen begynner å flørte/ vise interesse (prøver liksom å ta det rolig). Tror jeg skal bruke tiden til hjelp, bli vant til det. Anonymous poster hash: b6c2c...8bd
Gjest Minesveiper Skrevet 25. desember 2014 #15 Skrevet 25. desember 2014 Må bare prøve deg frem. Etter hvert finner du ut at det ikke er noe big deal Da slutter du å stresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå