AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #1 Skrevet 24. desember 2014 Jeg har ei god venninne som skal besøke kjæresten sin i Brasil, og etter mye om og men så bestemte jeg meg for å bli med på denne turen. Eneste problemet er at jeg ska bo hjemme hos de, men de har veldig mange problemer i forholdet sitt akkurat nå. Derfor tok jeg opp kontakten med en gammel flamme jeg var med før i Brasil som jeg får bo til, men han har dame nå... Vi var nesten kjærester sist jeg besøkte han, og jeg vet vi kommer til å drive på igjen om jeg skal bo hjemme til han. Han er en liten luring så han vil ikke innrømme at de er sammen, og derfor inviterer han meg til å bo hjemme til han samt at han kan hente meg på flyplassen. Jeg vet derfor ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå når jeg kommer dit.. Jeg har hatt et veldig tøft år, og denne turen skulle på en måte være noe jeg skal se fram til. Jeg og min venninne har reist sammen før, og vi kan og kose oss. Eneste som er litt trist er at hun fortalte at denne turen var kun for å besøke kjæresten sin, og hvis forholdet gikk til hell så ville hun reise til Spania. Derfor sitter jeg her igjen å føler meg litt, ja jeg vet ikke.. Satt til sies! Det frister heller ikke så forferdelig mye å sitte å se på et kjærestepar som krangler, eller som bare vil være med hverandre.. Og i tillegg til dette så føler jeg at min venninne har tatt litt avstand til meg før turen noe hun kanskje har gjort fordi hun vet vi skal være mye sammen om bare noen uker.. Men allikevel så føler jeg ikke meg trygg på denne turen, og jeg har nesten begynt å grue meg litt.. Har i tillegg flyskrekk så akkurat nå er alt bare kaos! Hva mener dere? Anonymous poster hash: f5706...0f0
Leini Skrevet 24. desember 2014 #2 Skrevet 24. desember 2014 Ville vurdert å avlyse, faktisk. Iallfall når ting blir så ustabilt for deg der. Det er jo rimelig mye penger å bruke på en tur som kan bliså stressende. Venninna di som skal være der pga kjæresten og få forholdet til å fungere (regner jeg med) og som en tredjepart i et sannsynlig sjalusi-drama? Ville tatt turen senere når ting er litt bedre.. Et fantastisk land å dra til og å oppleve, men er det mye drama rundt deg på turen, kommer det til å farge reisen din veldig negativt er jeg redd. 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #3 Skrevet 24. desember 2014 Ville vurdert å avlyse, faktisk. Iallfall når ting blir så ustabilt for deg der. Det er jo rimelig mye penger å bruke på en tur som kan bliså stressende. Venninna di som skal være der pga kjæresten og få forholdet til å fungere (regner jeg med) og som en tredjepart i et sannsynlig sjalusi-drama? Ville tatt turen senere når ting er litt bedre.. Et fantastisk land å dra til og å oppleve, men er det mye drama rundt deg på turen, kommer det til å farge reisen din veldig negativt er jeg redd. Ja, ikke sant. Men om jeg skal avlyse turen så er jeg redd venninnen min blir lei seg:( Aner ikke hva jeg skal si.. Anonymous poster hash: f5706...0f0
Leini Skrevet 24. desember 2014 #4 Skrevet 24. desember 2014 Ja, ikke sant. Men om jeg skal avlyse turen så er jeg redd venninnen min blir lei seg:( Aner ikke hva jeg skal si.. Anonymous poster hash: f5706...0f0 Sannheten er en god start. At du mer enn gjerne vil ta turen med henne senere, men at hun må dra for å være hos kjæresten, og trenger tid på å fokusere på det. Da er det litt ekstra styr for henne om hun føler at hun skal være mest mulig sammen med deg også, siden hun er grunnen til at du skulle være med.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Sannheten er en god start. At du mer enn gjerne vil ta turen med henne senere, men at hun må dra for å være hos kjæresten, og trenger tid på å fokusere på det. Da er det litt ekstra styr for henne om hun føler at hun skal være mest mulig sammen med deg også, siden hun er grunnen til at du skulle være med. Hun har sagt at dette er siste turen dit da hun bodde der før. Jeg bare føler at jeg er med! Anonymous poster hash: f5706...0f0
Jacuzzi Skrevet 24. desember 2014 #6 Skrevet 24. desember 2014 Hva med å bli med, men å ta inn på hotell i stedet? Så får du slappa litt mer av, men kan henge med vennene når det passer?
Sirah Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 Ta en prat med venninna de og be henne være HELT fullstendig ærlig på om hun vil ha deg med, eller tilbringe tid med kjæresten sin. Så slipper dere at du eventuelt blir med som et tredje hjul.
Gjest daisydaisy Skrevet 24. desember 2014 #8 Skrevet 24. desember 2014 Jeg ville enten avlyst, eller reist likevel men vært der på egenhånd, utforske ting for meg selv, finne på ting alene (nesten som terapi for sjelen). Å være tredje hjulet på vogna hadde jeg ikke orket.
Anglofil Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Tråden er ryddet for rasisme. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå