Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Jeg skulle fryktelig gjerne likt å kunne se om jeg har motatt ny mail via windows messenger. Jeg vet at det går an å laste ned noe for å få dette til, men jeg husker ikke hvor... Noen som kan hjelpe ?
Icy Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 når du har MSN messenger oppe å går så skal du få melding når du mottar email. Kommer opp ett lite vindue og der står der" Du har mottatt post fra ____" eller noe i den duren. Hvis du ikke får det så kanskje du bør titte i instillingene.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 Ja men dette gjaldt windows messenger, ikke MSN messenger
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Fjern windows messenger med: start - kjør. Skriv: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%infmsmsgs.inf,BLC.Remove Last ned MSN 6.2 fra www.msn.no . Det er mitt råd Ellers kommer det vel en anvisning når du trykker på mail-linken i messenger, så vidt jeg husker.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Har MSN 6.2 også, men nå lurte jeg altså på windows messenger...............
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. juli 2004 #6 Skrevet 30. juli 2004 Men hvorfor windows messenger da?? Jeg ga deg en forklaring på windows messenger, trykk på den linken som skulle ha ført deg til mail-boksen, så kommer det fram hva du må gjøre. Noe mer vet jeg ikke, var sånn jeg gjorde det i gode gamle dager .
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #7 Skrevet 30. juli 2004 Det er ingen link til å føre meg til mailboksen, det er det som er spørsmålet- om hvordan jeg får opp den.
Gjest Admin'C Skrevet 9. august 2004 #8 Skrevet 9. august 2004 går du inn på msn skal det være en link rett over kontaktene, når du trykker på den blir du sendt til en ny side som ber deg laste ned en plug-in, gjør det og alt skal funke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå