Gå til innhold

Hvis man sniker på toget og gjemmer seg på toalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slipper man unna bot da?

Hehe hAr ikke tenkt å gjøre det men har lurt lenge på hva som skjer. For det er jo så lett å gjemme seg der, det er det ikke på bussen

Anonymous poster hash: 99a06...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha, ha, det kan du tro. Prøv så får du se om du klarer det.

Anonymous poster hash: 046db...f1d

Skrevet

Du kan feks gå på toget, og ta av jakke, lue, votter osv, og se opptatt ut med data/nettbrett/et blad før de rekker å komme og telle

hehehe

Skrevet

Du kan feks gå på toget, og ta av jakke, lue, votter osv, og se opptatt ut med data/nettbrett/et blad før de rekker å komme og telle

hehehe

Hæ?

• Liker 7
Skrevet

Hæ?

.. Seriøst?

Du går inn, tar av ytterklærne, ser opptatt ut... Som om du har sittet der lenge?

Skrevet (endret)

Dobbel

Endret av vestia
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var blakk 16åring og hadde kjæreste i nabobyen. Var kort togtur og dro alltid i rushtiden.

Skrevet

Så spør dem etter billetten og du leiter og leiter og finnernopp 50 gamle billetter de må sjekke for deg og før de finner riktig billett så er toget kommet frem der du skal av.

Anonymous poster hash: 046db...f1d

Skrevet

.. Seriøst?

Du går inn, tar av ytterklærne, ser opptatt ut... Som om du har sittet der lenge?

Funker ikke det da

Skrevet

Funker ikke det da

Det funker jo det. Jeg gjør det hele tiden :vetikke:

Skrevet

Det funker jo det. Jeg gjør det hele tiden :vetikke:

Må være noen uopppmerksomme konduktøren, de fleste husker da om de har bedt om billett fra et individ eller ikke.

Anonymous poster hash: f6c3b...8e9

• Liker 2
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

.. Seriøst?

Jeg ser alltid sånn ut på toget (sover gjerne også), men blir jo spurt om billett likevel. De er ikke idioter, disse konduktørene, og det tar jo som regel tid før de kommer. De forventer jo ikke at folk sitter med yttertøyet på helt til de har fått billett...

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser alltid sånn ut på toget (sover gjerne også), men blir jo spurt om billett likevel. De er ikke idioter, disse konduktørene, og det tar jo som regel tid før de kommer. De forventer jo ikke at folk sitter med yttertøyet på helt til de har fått billett...

Ok. Uheldig du da. Jeg er heldig/sleip/umoralsk. Har alltid fungert

Gjest Gjest_Idja
Skrevet (endret)

Ok. Uheldig du da. Jeg er heldig/sleip/umoralsk. Har alltid fungert

Ser ikke på meg som uheldig, jeg har ingen intensjoner om å stjele. :)

(og jeg har tatt toget MYE, så jeg vet hva som er vanlig)

Endret av Idja
  • Liker 1
Skrevet

Ser ikke på meg som uheldig, jeg har ingen intensjoner om å stjele. :)

(og jeg har tatt toget MYE, så jeg vet hva som er vanlig)

Ok. Har selv tatt lite tog

Skrevet

De har lister over hvilke seter som skal komme på hvor. Og de fleste konduktører er gode på folk. Tog er ikke så dyrt, sniking er totalt unødvendig.

Anonymous poster hash: 31fc3...b8e

Skrevet

Det er ganske stor forskjell på lokaltog uten setereservasjon og langdistansetog. På lokaltog kan det nok funke å late som du har sittet lenge, men på tog med setereservasjon har jo konduktøren oversikt over hvem som skal sitte hvor.

Anonymous poster hash: cd419...9ea

Skrevet

Bare sett deg i cafevognen, så er det ingen som spør.

Det er allikevel unødvendig, det er ikke spesielt dyrt å ta tog.

Skrevet

Prøvde å snike engang da jeg var blakk, gjemte meg på dassen, men så banka noen på. det var fra oslo til drammen. funka ikke for meg-

Anonymous poster hash: 449b3...f94
Gjest fallerifallera
Skrevet

Bare sett deg i cafevognen, så er det ingen som spør.

Det er allikevel unødvendig, det er ikke spesielt dyrt å ta tog.

For oss fattige studenter er det ganske dyrt. Jeg betaler 900kr i månedskort på nsb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...