AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Del Skrevet 23. desember 2014 Hei alle sammen! Lurte på om noen hadde tips til kjærestetur? Vi er et par i midten av 20 årene, og tenkte å reise i februar på tur. Det vil bli en lang weekend. Det jeg ser etter er fint hotell, og god mat! Og det er det eneste kriteriene! Trenger ingen shopping, da planen er å tilbringe mye til på hotellrommet(hehe). Så gjerne billig. Har tenkt på Polen, men da gdansk eller Warszawa? Eller noe helt annet? Takk for alle tips å svar Anonymous poster hash: 5b47a...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ickyicky Skrevet 23. desember 2014 #2 Del Skrevet 23. desember 2014 Polen er en god idé ja, det polske flyselskapet Wizz Air har ofte veldig billige billetter. Ellers er det ofte lett å finne billige billetter til steder som Berlin, Praha, Amsterdam o.l. - selv om kronekursen selvfølgelig gjør at disse stedene nå er noe dyrere enn de var for noen måneder siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Del Skrevet 23. desember 2014 Polen er en god idé ja, det polske flyselskapet Wizz Air har ofte veldig billige billetter. Ellers er det ofte lett å finne billige billetter til steder som Berlin, Praha, Amsterdam o.l. - selv om kronekursen selvfølgelig gjør at disse stedene nå er noe dyrere enn de var for noen måneder siden. Har du vært i Polen selv? Hvor eventuelt? Hotell å anbefale? Takk for tips! Anonymous poster hash: 5b47a...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ickyicky Skrevet 24. desember 2014 #4 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg har ikke vært i Polen selv nei, men har hørt mye bra fra venner (spesielt om Krakow, Warsawa or Wroclaw). Uansett hvor man skal i verden anbefaler jeg å sjekke ut airbnb.com. Folk legger leilighetene sine ut til leie, og man kan ofte få et skikkelig fint sted billigere enn et hotell :-) Brukte det da jeg var i Helsinki, og anbefaler det på det varmeste. (Anbefaler for så vidt ikke Helsinki.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #5 Del Skrevet 24. desember 2014 Krakow eller St.Peterburg Billig fly og opphold begge steder Anonymous poster hash: e06d4...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. desember 2014 #6 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Krakow var magisk. Torget, markedene og jødekvartalet var unikt. Utrolig billig å spise og drikke godt. Og billige leiligheter, jeg bodder her i 3 netter. MIdt i gamlebyen. Under 1200 kr for 3 netter en langhelg i januar. https://www.booking.com/hotel/pl/krakow_ota.no.html?sid=955ae04dc0ad8f5cf0dbdec6d0bc9383;dcid=1;checkin=2015-01-15;checkout=2015-01-18;ucfs=1;srfid=e403cd35098aca4db349d40c99ee50d7ad86dbbbX1;highlight_room=8703301 Endret 24. desember 2014 av KG dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #7 Del Skrevet 24. desember 2014 Krakow. Men ikke velg Galaxy Hotel, for der har de "happy ending" på spaet for mannfolka, og forholdet vårt tok slutt etter det. Du kan vel tenke deg til selv hva mannen gjorde.Anonymous poster hash: ab78c...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. desember 2014 #8 Del Skrevet 24. desember 2014 Krakow. Men ikke velg Galaxy Hotel, for der har de "happy ending" på spaet for mannfolka, og forholdet vårt tok slutt etter det. Du kan vel tenke deg til selv hva mannen gjorde.Anonymous poster hash: ab78c...5fe Det forholdet hadde nok endt uansett hvilket hotell dere hadde valgt er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #9 Del Skrevet 24. desember 2014 Det forholdet hadde nok endt uansett hvilket hotell dere hadde valgt er jeg redd. Det stemmer. Han var både løgnersk, sjalu, voldelig og utro. Turen var bare en oppvekker, og det lille sparket i baken jeg trengte for å endelig gå.Anonymous poster hash: ab78c...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 27. desember 2014 #10 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg har vært både i Warszawa og Krakow, begge steder er billige og fine. Krakow har nok en enda kosligere gamleby enn Warszawa etter min mening, men det er en fin gamleby i Warszawa også. I Warszawa er der også et utsiktstårn som er verdt å få med seg. Jeg ville valgt etter hvor dere finner billigst flybilletter, da dette gjerne blir den største utgiften. Wizzair har veldig billige billetter ja, men mange går kl 6.00 på morgenen. Henger meg på forslaget om airbnb! Der finner man sykt billige leiligheter, bare pass på at det er flere gode anmeldelser om eieren. Jeg har selv bodd i airbnb-leilighet i Vilnius, fungerte kjempebra, betalte 2000 kr for en fin 5-roms leilighet midt i gamlebyen i 3 netter. Men om det er hotelluksus dere vil ha, så er nok det også billig i Polen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 27. desember 2014 #11 Del Skrevet 27. desember 2014 Budapest kan anbefales. Bohem Art Hotel var rimelig og hyggelig, med beliggenhet i en sidegate til den lange gågaten. Koselige (og billige!) spisesteder over alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #12 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg har vært i Wroclaw og Gdansk, og likte begge steder godt. Syntes det var flere veldig gode restauranter i Wroclaw, og der hadde de verdens beste isbar. Anonymous poster hash: 59a5e...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majeanh Skrevet 30. desember 2014 #13 Del Skrevet 30. desember 2014 Reis til budapest! Flott arkitektur og romantisk stemning. Bra spa også. Billig fly og hoteller i alle prisklasser. Restauranter overalt! Pata negra i pest er en veldig god tapas restaurant. Fikk også en himmelsk biff på et steak house! Beste jeg har spist! Prisene på mat er også veldig hyggelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #14 Del Skrevet 31. desember 2014 Av steder som er rimelige å reise til, vil jeg anbefale Vilnius, Krakow eller Budapest. Kjempehyggelige og rimelige byer! Krakow var jeg på vinteren når det var skikkelig kaldt (kaldere enn vanlig), og da var det veldig bra å ha et varmt hotellrom (Radisson Blu, var heldig å få billig rom). Vilnius var nydelig på våren, vet ikke hvordan det er i februar. Budapest var også veldig billig og koselig by, og litt større enn de to andre (eller så bare virker det sånn )Anonymous poster hash: 09f16...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo Skrevet 1. januar 2015 #15 Del Skrevet 1. januar 2015 Anbefaler Gdansk og Grand cru hotell. Kjempekoselig by!God og billig mat,ble positivt overrasket. Wizz air har som nevnt tidligere i tråden billige biletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettina82 Skrevet 1. januar 2015 #16 Del Skrevet 1. januar 2015 Krakow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #17 Del Skrevet 1. januar 2015 Tusen takk for alle tips! Endte med Budapest i bydelen pest. Lest mye om spa, så regner med at vi tester ut det! Så om dere har flere Budapest tips, kjør på TsAnonymous poster hash: 5b47a...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #18 Del Skrevet 1. januar 2015 Reis til budapest! Flott arkitektur og romantisk stemning. Bra spa også. Billig fly og hoteller i alle prisklasser. Restauranter overalt! Pata negra i pest er en veldig god tapas restaurant. Fikk også en himmelsk biff på et steak house! Beste jeg har spist! Prisene på mat er også veldig hyggelige Tapas høres bra ut! husker du hvilket spa dere var på? Når jeg har Googla har det kommet opp så veldig mye så vet ikke hva som er bra. Anonymous poster hash: 5b47a...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majeanh Skrevet 7. januar 2015 #19 Del Skrevet 7. januar 2015 Tapas høres bra ut! husker du hvilket spa dere var på? Når jeg har Googla har det kommet opp så veldig mye så vet ikke hva som er bra. Anonymous poster hash: 5b47a...890 Szencheny eller noe i den duren. ☺ ganske slitt der, men prisene er veldig vennlige. Fikk topp til tå behandling! Men sett av hele dagen, de anbefaler at du er 4t i badet før du får behandling for å myke opp muskulaturen. Det var litt i lengste laget for oss to som er til de grader utålmodige. Men badet er kjempe stort med både inne og ute basseng på 38 grader ++ så det er ikke noe problem å være der lenge. Restauranter er det også på anlegget. Ta også turen på buddah bar for cocktails på kveldstid, god service og bra drinker! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå