lissi2 Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Tenkte å kjøpe noe med gavekort for så å levere det tilbake for å få igjen i pengee, går dette? Er så lei av de gavwkorta!
Ian Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Hei, Det er opp til den respektive butikken/kjeden om du kan deponere eller ikke. Merk at dette ikke er sedvane.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Tenkte å kjøpe noe med gavekort for så å levere det tilbake for å få igjen i pengee, går dette? Er så lei av de gavwkorta! Hm, den var ikke dum. Spennende å se om dette er mulig.Anonymous poster hash: fd883...4f2 1
lissi2 Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2014 Ts er det noen som har fått til dette?
Ian Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Er du heldig har ikke personen bak kassa fått med seg retningsreglene for butikken og deponerer varen. Eller så kan du jo spørre om de faktisk gjør det eller ikke? Jeez Louise.
Wonderbitch Skrevet 24. desember 2014 #6 Skrevet 24. desember 2014 Jeg pleier å få penger tilbake ca halvparten av gangene. Spør ikke om det, men får ofte gavekort til butikker jeg ikke finner noe, så da blir det bare en liten ting.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 Ja, hvis butikken opererer med åpent kjøp er vel det fullt mulig. Anonymous poster hash: 6fcbe...c1a
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #8 Skrevet 24. desember 2014 Tenkte å kjøpe noe med gavekort for så å levere det tilbake for å få igjen i pengee, går dette? Er så lei av de gavwkorta! Der jeg jobber så står det på kvitteringen at det er betalt med gavekort og at man derfor ikke kan gi penger tilbake. Vet ikke hvordan dette praktiseres i andre butikker.Anonymous poster hash: bb173...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå