chriztine Skrevet 27. juni 2002 #1 Del Skrevet 27. juni 2002 Har prøvd å vokse bena mine utallige ganger, men ender alltid opp med samme resultat: Bena like hårete og med rester av voksen liggende igjen... Noen som har noen tips? Følger alltid bruksanvisningen, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 Gå til en hhudpleie salogg!! Der får du proff behandling. Ellers kan du bruke en roll on wax fra nair! Den griser svært lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #3 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg var på en hudsalong idag for å vokse leggene mine. Resultatet ble bra! Nå gjenstår det bare å se hvor lenge hårene holder seg borte... det heter så fint 4-6 uker, men det er litt forskjellig fra person til person med tanke på hårveksten.. Jeg betalte 280kr for å vokse leggene. Det var VONDT for å si det mildt!!! Tror det er verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs_M Skrevet 1. juli 2002 #4 Del Skrevet 1. juli 2002 Varm voksen mellom håndflatene....Pass på at du har "festet" voks-stripen skikkelig, slik at du ikke ser noen "lufthull". Trekk så platen av slik at du danner ca. 20-30 graders vinkel :D Husk også at håra ikke er for korte ellers så kommer dem ikke med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bingeling Skrevet 2. juli 2002 #5 Del Skrevet 2. juli 2002 Du skriver ikke hvilken voks du brukte, men det hørtes ut på beskrivelsen som om det kunne være kalde voks strips. Da har jeg et råd: kast de !!!!!! kjøp en krukke med varm voks og lunk den i mirobølgeovn eller vannbad. -Det kan virke litt klissent til å begynne med men den er MYE bedre enn de ekle plaststrimlene. Det er god bruksanvisning i pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå