Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #1 Skrevet 2. mars 2002 Jobb, unger, husarbeid osv, vi kjenner oss alle igjenn. En kan jo ikke lage romatiske middager hver uke. Og det er disse dagene som jeg har problemer med. På en vanlig onsdagskveld og gubben viser alle tegn på at han har lyst. Hva gjør en da når du har en på 14 år som ligger rett innen for veggen og aldri sovner. Jeg klarer ikke å slappe av, og hvis vi prøver blir det bare sånn halv hjertet bare for å bli ferdig med det. Urettferdig overfor mannen min er det jo, han gjør jo så godt han kan. Er det derfor noen som har noen gode forslag om hvordan man får til "hverdagssexsen"
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #2 Skrevet 4. mars 2002 Ta m deg din mann ute på badet for ett bad m levende lys og ett glass rødvin!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #3 Skrevet 6. mars 2002 Du bør definitivt prøve Viacreme. Det er en naturlig krem som påvirker blodtilførselen til klitoris. Jeg har hatt utrolig god effekt av denne, hjelper på lyst og hjelper til å få orgasme mail til: addressen er slettet. Reglene tillater ikke slike addresser i innlegg. Rakel1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-06 23:32 ]
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #4 Skrevet 8. mars 2002 Hei, synes ikke du skal gå til det skrittet å bruke krem!! det er jo ikke det som er problemet ditt. Men han sønnen din - har han ingen fritidsaktiviteter? man må jo ikke vente til sengetid for å ta "en kjapp en". jeg synes ofte det er deilig og så heller spare det lange og gode og deilige samleiet til når man vet at man har tid og er uforstyrret.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 Den 5.3.2002 at 19.56, Gjest Anonymous skrev: Du bør definitivt prøve Viacreme. Det er en naturlig krem som påvirker blodtilførselen til klitoris. Jeg har hatt utrolig god effekt av denne, hjelper på lyst og hjelper til å få orgasme Viacreme, fungerer den også på menn? Jeg har prøvd noen "pølsesalver" for økt følsomhet tidligere, men effekten har variert. Er dette noe nytt? Anonymkode: 0f354...e73
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Viacreme, fungerer den også på menn? Jeg har prøvd noen "pølsesalver" for økt følsomhet tidligere, men effekten har variert. Er dette noe nytt? Anonymkode: 0f354...e73 Kjære deg! Tråden har ikke vært aktiv siden 2002! Anonymkode: 28bcd...af8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå