AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Jeg trenger sårt noen tanker og gode ord Hadde besøk av en gutt for tre dager siden. Han sa at han ville treffes igjen, opptil flere ganger. Tiden før dette skrev vi masse på Tinder (har møttes der), men etterpå har det vært mindre skriving fra hans side, og ingenting i dag..... Nå tør jeg ikke "mase" så har ikke sendt melding hittil i dag.. Er vel bare utålmodig, men.......... Anonymous poster hash: d7ba9...bd7
Gjest Castielz Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Jeg trenger sårt noen tanker og gode ord Hadde besøk av en gutt for tre dager siden. Han sa at han ville treffes igjen, opptil flere ganger. Tiden før dette skrev vi masse på Tinder (har møttes der), men etterpå har det vært mindre skriving fra hans side, og ingenting i dag..... Nå tør jeg ikke "mase" så har ikke sendt melding hittil i dag.. Er vel bare utålmodig, men.......... Anonymous poster hash: d7ba9...bd7 Opptatt pga jobb/jul/tøm og røm
Charlene87 Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Det er best du venter på svar, er han intressert så tar han kontakt
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Takk! Han sendte snap, hvor han hadde besøk av familien sin Anonymous poster hash: d7ba9...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå