Gå til innhold

Garmin vivofit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt garmin vivofit aktivitets armbånd. Men det følgte ikke noen bruksanvisning med, stemmer dette elle har jeg forlagt deg? Samt jeg lurer på en ting. Det følgte med en liten firkantet svart brikke. Hva er denne, finne ingenting om den?

Anonymous poster hash: 3a0b9...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt garmin vivofit aktivitets armbånd. Men det følgte ikke noen bruksanvisning med, stemmer dette elle har jeg forlagt deg? Samt jeg lurer på en ting. Det følgte med en liten firkantet svart brikke. Hva er denne, finne ingenting om den?

Den svarte brikken er til å putte i datamaskinen.

Anonymous poster hash: 4d348...51a

Skrevet

Den lille dingsen er til å sette i datamaskinen hvis du ikke ønsker å synke direkte til smarttelefon, eller om du ønsker å gjøre begge deler.

Du trenger en app for å synke til telefon, og et program for å synke til pc. Hvis du søker på vivofit og bruksanvisning, finner du hele bruksanvisningen liggende på nett.

Skrevet

Den lille dingsen er til å sette i datamaskinen hvis du ikke ønsker å synke direkte til smarttelefon, eller om du ønsker å gjøre begge deler.

Du trenger en app for å synke til telefon, og et program for å synke til pc. Hvis du søker på vivofit og bruksanvisning, finner du hele bruksanvisningen liggende på nett.

Takk :) Har et spørsmål til jeg. Den rød "gå streken". Blir det slik at den feks er lengre og en må gå mer for å få den bort etter feks 4 t enn 1 t, 2 t feks ?

Eller er det likt om jeg har vært inaktiv 1 t eller 4 t? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...