Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Spørs hva du mener, er det til ansiktet eller øynene. til øynene bruker jeg L oreal sin tofarga ingenting slår den har jeg funnet ut. Til huden bruker jeg SHISEIDO purness cleansing foam. veldig drøy ,kjøpte den til jul ,og er ikke komt halveis engang .trenger bare en ertestørrelse som masserest inn .Den er til normal/kombinasjonshud.

Gjest Anonymous
Skrevet

Shiseido Pureness Cleansing Foam fungerer ikke for å fjerne min sminke iallefall.

Det er vel såvidt jeg vet heller ikke sminkefjerner men ren ansiktsrens ?

Jeg trenger sminkefjerner til både ansikt og øyne.

En combi hadde ikke vært dumt...

Ellers takk for tipset ang L'oreal- Hva er navnet på denne ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Min erfaring er at det er best å bruke forskjellige produkter til heholsvis ansiktsrens og sminkefjerning, akkurat som shampo og balsam er bedre enn 2-i ett produkter.

Jeg kan anebefale en gele fra Biotherm. Du får den billig på strawberrynet.

Av det jeg har prøvd liker jeg gele bedre enn de vann-aktige, de føles mildere og enklere å bruke.

Gjest Ethereal
Skrevet

L'Oreal har to øyensminkefjernere; den som heter noe med gentle er den beste; den består av to lag som ristes sammen. Denne fjerner til og med vannfast sminke uten at du må gni. Beste jeg har prøvd!!!

Ellers bruker jeg selv Ultracalming Cleanser fra Dermalogica; den kan også has på en bomullsdott og fjerner lett sminke. Men jeg har tørr og sensitiv hud, så kanskje du trenger noe med litt mer futt i?

Skrevet

Sverger til Lancome sin jeg, veldig bra og kjempedrøy, den er også to-farga

Gjest Anonymous
Skrevet
L'Oreal har to øyensminkefjernere; den som heter noe med gentle er den beste; den består av to lag som ristes sammen. Denne fjerner til og med vannfast sminke uten at du må gni. Beste jeg har prøvd!!!

Ellers bruker jeg selv Ultracalming Cleanser fra Dermalogica; den kan også has på en bomullsdott og fjerner lett sminke. Men jeg har tørr og sensitiv hud, så kanskje du trenger noe med litt mer futt i?

Ok flott da blir det nok L'oreal sin gentle something til øyensminken.

Jeg har vel kombinasjonshud.

Gjest Ethereal
Skrevet

Liker du best en ansiktsrens som skummer, eller helst melk? Jeg synes skummet fra Shiseido The Skincare er veldig bra, siden det ikke tørker ut. Det skummer noe helt sinnssykt. Heter Gentle Cleansing Foam.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker vel best rens som skummer.

Men tar denne lett all sminke uten at jeg må ha på megder for å få det av ?

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis du bruker øyensminkefjerner i tillegg, tar et slikt skum all foundation, pudder osv. Du trenger bare en ertestor mengde, altså holder en tube evig.

Skrevet

Jeg liker godt de billige fra L'Oreal.

Skrevet

Har du prøvd Cliniques Rinse Off Foaming Cleanser?

Jeg har selv kombinasjonshud, og denne etterlater ikke et belegg på huden eller lignende som jeg har opplevd med andre sminkefjernere. Jeg bruker den både til ansikt og øyne og er veldig fornøyd!

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg er faktisk godt fornøyd med Eye make-up remover fra H&M.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ble en fra L'oreal.

Fungerer veldig bra.

Gjest Cuddly
Skrevet

Den tofase fjerneren til L'oreal; blir det olje på huden?

Det klarer jeg bare ikke :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

Ikke olje på huden. Den er ganske lett i konsistensen. Men du renser vel ansiktet etterpå, eller skyller i vann? Den er i hvertfall den beste jeg har prøvd, uansett prisklasse.

Gjest Cuddly
Skrevet
Ikke olje på huden. Den er ganske lett i konsistensen. Men du renser vel ansiktet etterpå' date=' eller skyller i vann? Den er i hvertfall den beste jeg har prøvd, uansett prisklasse.[/quote']

Å fjerne siste rest av mascara er gjerne det siste jeg gjør i renseprosessen, men skyller så klart med vann etterpå. Men olje lar seg jo ikke fjerne så lett...

Da skal jeg prøve den neste gang, men har nok Dermalogica sin i en kvart evighet til tenker jeg.

Gjest Ethereal
Skrevet

Fjerneren fra Dermalogica synes jeg er DÅRLIG, ikke liker jeg konsistensen, den fjerner dårlig uten å gni i evigheter, og så er den ikke akkkurat gunstig. Min står lengst inne i skapet og irriterer meg.

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg skyller mesteparten av mascaraen av i vann mens jeg skyller av rens x 2, så til den siste resten er den helt ok, men sliter hvis jeg kun skal ha av øyesminken en sjelden gang :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...