Riskrem Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Jeg ble irritert i stad da jeg var på kjøpesenteret. Gikk forbi Baker Hansen hvor de ropte ut "imponer svigermor - kjøpe julekakene hos oss da vel". Da kom jeg til å tenke: hvorfor må jeg imponere svigermor? Imponeres hun av smakfulle julekaker? Deilig ribbe? Et flott og pyntet hjem? Hvorfor skal hun imponeres mer enn andre? Sitter hun med fasiten? Jeg har verdens snilleste svigermor. Hun er snill, vakker, klok og kunnskapsrik. Jeg har stor respekt for henne. Men jeg har ikke behov for å imponere henne, og i alle fall ikke med kaker eller mat. Jeg tror ikke hun egentlig bryr seg om slikt. Hun blir vel mer imponert av at jeg er et godt menneske, omsorgsfull, snill, omtenksom og at jeg gjør det bra på jobben. Menneskelige ting. Ikke om jeg klarer å bake gode pepperkaker eller ikke. Er sikkert flere som føler at de "må" imponere svigermor i julen. Hva tenker dere? 2
artigsjokk Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 (endret) . Endret 7. oktober 2015 av artigsjokk 1
Gjest Ive Lina Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Jeg ble irritert i stad da jeg var på kjøpesenteret. Gikk forbi Baker Hansen hvor de ropte ut "imponer svigermor - kjøpe julekakene hos oss da vel". Da kom jeg til å tenke: hvorfor må jeg imponere svigermor? Imponeres hun av smakfulle julekaker? Deilig ribbe? Et flott og pyntet hjem? Hvorfor skal hun imponeres mer enn andre? Sitter hun med fasiten? Jeg har verdens snilleste svigermor. Hun er snill, vakker, klok og kunnskapsrik. Jeg har stor respekt for henne. Men jeg har ikke behov for å imponere henne, og i alle fall ikke med kaker eller mat. Jeg tror ikke hun egentlig bryr seg om slikt. Hun blir vel mer imponert av at jeg er et godt menneske, omsorgsfull, snill, omtenksom og at jeg gjør det bra på jobben. Menneskelige ting. Ikke om jeg klarer å bake gode pepperkaker eller ikke. Er sikkert flere som føler at de "må" imponere svigermor i julen. Hva tenker dere? Det er ment humoristisk ... 2
veslefrøken Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Nei det har jeg ikke noe behov for, jeg er god på det jeg er god på, jeg klarer meg fint og mannen min har valgt meg og har det godt med meg... Vil heller imponere han enn hans mor!! Men svigermor prøver å imponere meg.... Hun er over 60 år og jeg er ganske klar over at hun er en kløpper både på kjøkkenet og i håndarbeid, så skjønner ikke hvorfor hun prøver så hardt. Herregud jeg har jo stor respekt for dama og er glad i henne og viser det, så kunne ønske hun slapp ned skulderen litt..
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Ha litt humor da.... Trenger ikke ta alt så seriøst. Anonymous poster hash: 01fdb...8b2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå