AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Hei! Jeg har bestilt fly og hotell til Warzsawa i Polen for meg og ei venninne, som julegave. Tenkte jeg skulle ta en stor pappeske og fylle den med litt "tull" og putte bilder og hint til turen inni, før flybillett og hotellbooking ligger neders, samt et kort eller noe.. Er det noen som har noen tips til en litt morsom måte å gjøre dette på? Hun har ingen anelse, og jeg har lyst til å gjøre oppakkingen på julaften litt morsom for henne Anonymous poster hash: 31dcc...04a
Christiania_Oslo Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 En liten flaske vodka og en kurv jordbær.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Egentlig en dårlig ide om du ikke vet helt sikkert hun har fri da og har lyst til å reise dit. Anonymous poster hash: e6109...b96
Leini Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Jeg hadde fått tak i masse av små-esker, og putta alt fra et kronestykke, små karameller etc i hver, og hadde en skikkelig fin gave i den siste. Eller ta ei grein og pakk inn små-ting i gaver som du henger på "treet". Nummerere dem, så hun får den beste til slutt Men ei stor eske med masse moro oppi fungerer fint det også. Flott julegave, hun blir sikkert kjempeglad!
Plengionika Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Sørg for at hun får egen lugar. Lugar? Syns det var en fin måte sånn som du beskrev jeg
Emmerdale Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 Lugar? Syns det var en fin måte sånn som du beskrev jeg Hehe. Svarte nok i feil tråd. Men til ts, det høres fint ut å lage en pakke med små overraskeler. Regner med at du kjenner henne så godt at du vet at hun har anledning til å bli med.
Blåklokke Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 For en flott presang! Hvordan ble den mottatt?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Egentlig en dårlig ide om du ikke vet helt sikkert hun har fri da og har lyst til å reise dit. Anonymous poster hash: e6109...b96 Hun har vel bestemt et tidspunkt hvor hun vet at hun har fri. Det siste synes jeg er merkelig at du skriver. Hvem har ikke lyst til å dra på ferie med en venninne som er betalt av henne? Warszawa er uansett en flott by. Det er også ekstremt billig i Polen. Anonymous poster hash: cee3e...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå