Gå til innhold

Konstant pålogget FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med at enkelte er konstant pålogget på FB? Selv om du vet de ikke sitter forran en PC-skjerm. Det er snakk om pålogget hele døgnet med teksten "Internett" men du vet at personen fysisk ikke sitter forran pc'n. Det skjer med noen har jeg lagt merke til.

Er redd det står slikt på meg også, så jeg skrudde av chatten nå.

Anonymous poster hash: d73f2...ec4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, PC`en min går ikke i dvale, så den står på hele tiden. Det betyr ikke at jeg sitter på Facebook hele dagen.... Kunne sikkert lukket chrome, men det glemmer jeg støtt og stadig

Anonymous poster hash: 3de5d...cac
Skrevet

Sånn er det med meg også, står som pålogget selv om jeg ikke sitter ved pc'n. Har vel kanskje noe med at nettleseren står oppe hele tiden, men jeg vet ikke. Ikke bryr jeg meg om det heller.

Skrevet

Hva skjer med at enkelte er konstant pålogget på FB? Selv om du vet de ikke sitter forran en PC-skjerm. Det er snakk om pålogget hele døgnet med teksten "Internett" men du vet at personen fysisk ikke sitter forran pc'n. Det skjer med noen har jeg lagt merke til.

Er redd det står slikt på meg også, så jeg skrudde av chatten nå.

Er det farlig da? Enkelte har kun Facebook som sosial kontakt. Mange strever med sosial angst, fobier osv. For disse personene blir Facebook en fin måte å ha kontakt med andre på. La folk drive med sitt!

• Liker 1
Skrevet

Er det farlig da? Enkelte har kun Facebook som sosial kontakt. Mange strever med sosial angst, fobier osv. For disse personene blir Facebook en fin måte å ha kontakt med andre på. La folk drive med sitt!

De jeg har lagt merke til er pålogga hele tiden, er langt i fra slik du beskriver ;) derfor jeg reagerer. Fordi de er så aktive og alltid på farta. Så lurte på om det var noen instillinger eller silkt.

Men jeg har selv en pc som aldri går i hvilemodus, så jeg står vel som konstant pålogga selv. Sånn untatt at jeg har skjult påloggingen min.

Skrevet

Min er konstant pålogget, delvis fordi jeg faktisk bare lukker nettleseren noen ganger og logger meg ikke ut. Samtidig er det funksjonen på mobilen, messenger (som er knotete å logge ut av) som gjør at jeg alltid er tilgjengelig.

Litt irriterende egentlig, men jeg har begynt å logge meg av når jeg husker det :P

Anonymous poster hash: 7e228...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...