Gå til innhold

eg vet eg blir dumpet om igjen av samme fyren :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

her snakker vi om en eg datet siden agust.
han gjør det egentlig slutt med meg for 3 uker siden pga han slitt med å knytte seg og anspent seg til å få følelser for meg... ( eg visste jo ikke dette da ) trodde han følte noe for meg også.. kjøpe blomster, var flink til å sende melding og sånt. ga meg hus nøkkelen sin til og med

uansett 1 uke etter bruddet snakket med han.. da sa han til meg at han ville møtt meg i midt veien .. han trente litt rom og ville snakke igjen etter januar.. ( pga vi begge jobber turnus ) han trengte å savne meg..

eg vet at det er snart jul og han ville at eg skulle ikke tenkte på dette her i juletiden derfor sa han at vi kunne snakke om det igjen etter januar. Vet han skal dumpe meg igjen...

men det er liksom et lite håp som får deg til å forsette å overleve... sånn har eg det... eg må få det ut av hodet.. har nesten ingen venner som eg kan henge med.. hva gjør eg hvordan eg kan få opp egoet mitt slik at eg kan sto foran han mer selvstendig i januar? eg vet eg er ei fine jente, har flott jobb, har meget bra inntekt... men føler noe mangler...

eg har aldri bli dumpet før... vet ikke hvordan eg skal oppføre meg på en elegant måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er liksom det... eg vil jo at det skal fungere.... er bare glad i denne fyren her..... han vet det også at eg vil være med han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...