Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er en kjedelig mann?

Det hadde vært kjekt å vite, siden det for en kvinne er å betrakte som en dødssynd om en mann er det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hillary..
Skrevet

Det tror jeg er individuelt. (Sånn for å gjøre det enda vanskeligere...)

Jeg kan tenke meg verre ting enn å være kjedelig... En mann kan faktisk bli for artig" også...men alt er smaksak...

Kjedelig kan være at han ikke stimulerer meg intellektuelt. Men mannen kan være bra han - bare det at jeg ikke deler hans interesser, som jeg sikkert synes er overfladiske (innerst inne).

Han kan også være ekstremt forutsigbar.

Da kjenner jeg han sikkert godt - og han er veldig uaktuell. La oss si en som ikke har beveget seg så mye (oppi hodet) på ti år...

Skrevet

Ja det er individuelt. Men en kjedelig mann for meg er en som ikke sier noe og ikke tar noe initiativ til noe som helst. :wink:

Gjest Hillary..
Skrevet
Ja det er individuelt. Men en kjedelig mann for meg er en som ikke sier noe og ikke tar noe initiativ til noe som helst. :wink:

Noe jeg også er enig selvsagt!

Skrevet

Kjedelig = fantasiløs (for meg ihvertfall!)

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har rett valentino. En kjedelig mann er noe av det verste som finnes.

Nå betyr ikke kjedelig at man er stabil og pålitelig og at man vet hvor man har mannen.

Kjedelig er når han slutter å overraske. Når han ikke lengre gidder å anstrenge seg litt for å glede kjæresten. Det være seg en liten gave, gi tilbake i sengen. Slutter å utforske den han er sammen med rett og slett.

Kjedelig er å ville sitte fremfor tv eller daten HVER eneste kveld. Kjedelig er å ikke ville prøve noe nytt og ikke ta intinativ.

Huff, ikke få meg til å tenke på hva en kjedelig mann er...

Gjest Boring men
Skrevet

En kjedelig mann er en som:

*Legger seg kl.23.00. hver dag unntatt i helgene -for da sover han til 13.00.!

*Vil ha sex hver søndag morgen, for da har han fri.

* Opptatt av rutiner og fastlagte strukturer i hodet sitt: dvs. totalt ukreativ og ikke åpen for nye tankemønstre.

* En som tenker økonomi og regninger fremfor moro

* En som ikke vil gjøre noe spontant og annet enn han pleier eller tror han liker.

* En som sier nei til litt binding og SM-light

*En som er bundet av sine egne normer og regler for det sosiale liv...og er svært opptatt av hva alle andre mener! :roll:

*En som ikke trives i eget selskap, men er avhengig av å være sosial døgnet rundt..en som ikke tør å gå på kino alene

* En som ikke er opptatt av innhold og er overfladisk: en som ikke bryr seg om hvilken film ham ser på kino, bare "det er en".

* En som ikke bryr seg om hva slags mat han spiser eller hva slags musikk han hører..

Gjest Anonymous
Skrevet

En som aldri tar initiativ til aktiviteter. Trenger ikke være så fryktelig spennende, bare det er et forslag han har kommet på selv. Eller enda verre: en som sier,"neeeeeiii, helst ikke" når jeg foreslår noe. Eller " Kanskje etterpå, må bare runde dette spillet først...." Sukk... (Jammen glad jeg er kvitt ham!)

Gjest Anonymous
Skrevet

kjedelig mann:

som snakker om det samme hele tiden

som snakker kun om seg selv og ikke er intr i den andre

som er negativ

som ikke kommer med forslag på hva som kan gjøres i forholdet eller generellt i hverdagen

som er intolerant,

som er overfladisk(mest opptatt av utseende, klær, penger, festing)

som er lite dynamisk og kreativ

(ikke en rangert liste.)

:-)

Gjest En kjedelig mann er..
Skrevet

* Nikker og smiler i samtaler med andre; men bryr seg ikke om innholdet i hva de sier. Han later bare som han følger med.

* En som tror alt er bra så lenge vi gjør ting på den måten funket bra for HAM..(må ikke nødvendigvis funke bra på meg..)

* En som har mange selvpålagte bånd og sperrer på hva han kan og ikke kan gjøre.

* En som blir oppbrakt over litt rot for en periode

* En som blir sur og klager over småting

* Ser sport på TV og er avhengig av TV og internett/data i hjemmet (er det ikke nok å bruke det på jobb?!)

* En som har mange jente-venner...

* En som ikke tåler diskusjoner og prat med sin kjæreste om forholdet deres! (Feiging!)

Skrevet

En kjedelig mann (kvinne) er for meg en som ikke vil noe som helst. Som gjør de samme tingene hele tiden og som ikke vil være med på noe. Gå på jobb, spise middag, hvile middag, se på tv og sove. Dag etter dag. En som har det greit med alle de faste vanene sine.

Skrevet

En kjedelig mann er en mann uten fantasi og ønske om å utvikle seg selv som person.

Skrevet

* En som har mange jente-venner...

Hva har det med saken å gjøre?

Enig med dreamy her.

Gjest Anonymous
Skrevet

En kjedelig mann er en mann som:

- Ikke gjør husarbeid

- Ikke rydder opp etter seg

- Ikke går ut med søpla frivillig uten å bli mas på

- En som ikke kaster matrester i kummen, men der de skal være: i søppelet

- En som sitter foran dataskjermen i hjemmet eller TV-kassen

- En som har høyt volum på Tv, ser sport og lar TV'n dominere hjemme-hyggen...

Skrevet

Er nok litt individuelt hva man synes er kjedelig, men her kommer min liste

* En som aldri tar iniativ til ting

* En som stort sett bare veksler mellom å sitte foran PC'en og X boxen og tv'en.

* En som ikke vil prøve ut nye ting i senga.

* en som ikke tør å smake på annen mat enn "mors kjøttkaker" o.l.

Gjest GreenSky
Skrevet

En kjedelig mann/person: (samme lista gjelder jenter)

- en som ikke liker å reise

- en som har bodd på samme stedet hele livet

- en som har inngodde meninger og ikke er åpen for å prøve noe nytt

- en som synes at chop suey er eksotisk mat

- en som bare vil prøve misjonæren i senga og ingenting annet

- en som er fastgrodd til pc/tv

- en som aldri leser bøker/aviser

- en som har hatt de samme vennene "hele livet" og ikke har stiftet nye bekjentskaper siden barneskolen

- en som er gjerrig

- en som bare drikker polets "Rødvin"

- en som aldri kjøper nye klær

- en som har blitt voksen og synes lek er teit

- en som synes alt nytt/forandringer er fæle saker

Generaliserende? Næsj. :ler:

Skrevet

En kjedelig mann er for meg:

- en mann som ikke gidder gjøre noe

- en som ikke gidder ha egne meninger om ting og diskutere/snakke

- en som ikke gidder bli med på ting og som ihvertfall ALDRI finner på noe

- ikke engang å leie en video han har lyst å se!!

En kjedelig mann kjeder seg så lenge ingen sitter å ser på tv sammen med ham

- han gidder ikke lese bøker

- kjeder seg om de han er sammen med leser bøker.

En kjedelig mann er kjedelig, rett og slett.

En man ikke kan gjøre noe sammen med, ikke fordi han ikke kan eller har tid, men fordi han ikke gidder!!

Og en slik mann orker ikke jeg dele livet med.

At man er kjedelig til tider, at man ikke alltid gidder å gjøre ditt og datt er noe helt annet, det som gjør en "kjedelig mann" kjedelig, er at det stort sett alltid er slik han er.

Skrevet

Jeg tror jeg velger å se på definisjonen kjedelig som en delig.. Kjede - en rekke hendelser uten ende..

Altså blir en kjedelig person for meg en som gjentar seg selv til det uendelige i sin væremåte på alle felt..

Man blir forutsigbar - hele livet blir en kjede av det samme - altså kjedelig..

:roll:

Gjest Hillary..
Skrevet

* En som tenker økonomi og regninger fremfor moro

..

Nåja, jeg vil ikke ha en mann som er totalt idiot når det gjelder økonomi. Pengeinnkrever på døra er litt for mye "moro" etter min smak... Hørte om et tilfelle hvor han hadde pnatsatt 50% av leiligheten...

Det går an å ha et modent forhold til penger uten å være kjedelig.

(Det samme gjelder leggetid i uken. Man er ikke kejdelig slev om man ikke gidder å se dummer serier som sendes rundt midnatt.)

Gjest gjest1
Skrevet

En som er så tynget av livets trivialiteter at han har sluttet å le....

Han er ikke morsom lenger, han er ikke spontan lenger, han er ikke smågal lenger.... han er blitt en gubbe og han er kjedelig.... sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...