AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Etter å ha vært i et forhold i mange år, har jeg siden i sommer gått singel. Har egentlig ikke følt meg klar for noe nytt, men ble overtalt av en kollega til å registrere med på Tinder. Så grunnet nysgjerrighet tok jeg steget, brukte det som tidsfordriv en stund. En dag fikk jeg en match jeg faktisk fant interessant. Gikk noe dager før jeg sendte en melding, og etter det har vi sendt litt fram og tilbake. Hun stiller spørsmål, så er tydeligvis interessert i å holde samtalen gående. Spørsmålet er hvordan jeg bør fortsette. Spørre om telefonnummeret? Hva med Snap? Vet at veldig mange gutter der bare er useriøse, vil ikke havne i den fellen. Anonymous poster hash: 23bfa...cb5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Jeg fant min kjæreste på Tinder. Men er du den useriøse? Er jo ikke sikkert hun vil ha et forhold heller? Inviter på en date så blir du kjent med henne og finner ut av det... Jeg var på MANGE tinderdates før jeg møtte kjæresten min. Ikke sikkert den første man møter er den rette.... Anonymous poster hash: 989d9...b36
Gjest Jon blund Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 (endret) Etter å ha vært i et forhold i mange år, har jeg siden i sommer gått singel. Har egentlig ikke følt meg klar for noe nytt, men ble overtalt av en kollega til å registrere med på Tinder. Så grunnet nysgjerrighet tok jeg steget, brukte det som tidsfordriv en stund. En dag fikk jeg en match jeg faktisk fant interessant. Gikk noe dager før jeg sendte en melding, og etter det har vi sendt litt fram og tilbake. Hun stiller spørsmål, så er tydeligvis interessert i å holde samtalen gående. Spørsmålet er hvordan jeg bør fortsette. Spørre om telefonnummeret? Hva med Snap? Vet at veldig mange gutter der bare er useriøse, vil ikke havne i den fellen. Anonymous poster hash: 23bfa...cb5 Hvis dere har snakket litt frem og til bake ville det falt meg naturlig å bare spørre etter snappen hennes eller f eks invitere henne ut på en liten kaffe eller noe. Men problemet med tinder er jo at det er blitt rene sex appen nå og det var litt inn å bruke den før nå er det blitt mer tidsfordriv og for ons. Endret 23. desember 2014 av Jon blund 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Spør henne på en kaffedate eller noe Anonymous poster hash: 713c7...b91 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Hvis dere har snakket litt frem og til bake ville det falt meg naturlig å bare spørre etter snappen hennes eller f eks invitere henne ut på en liten kaffe eller noe. Men problemet med tinder er jo at det er blitt rene sex appen nå og det var litt inn å bruke den før nå er det blitt mer tidsfordriv og for ons. Tinder blir vel det man gjør det til Anonymous poster hash: 713c7...b91 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Etter å ha vært i et forhold i mange år, har jeg siden i sommer gått singel. Har egentlig ikke følt meg klar for noe nytt, men ble overtalt av en kollega til å registrere med på Tinder. Så grunnet nysgjerrighet tok jeg steget, brukte det som tidsfordriv en stund. En dag fikk jeg en match jeg faktisk fant interessant. Gikk noe dager før jeg sendte en melding, og etter det har vi sendt litt fram og tilbake. Hun stiller spørsmål, så er tydeligvis interessert i å holde samtalen gående. Spørsmålet er hvordan jeg bør fortsette. Spørre om telefonnummeret? Hva med Snap? Vet at veldig mange gutter der bare er useriøse, vil ikke havne i den fellen. Anonymous poster hash: 23bfa...cb5 Spør om spennende og ting som ikke alle andre spør om. Jeg ville fått til et møte kjapt. Husk at hun har kanskje 40-100 andre som tenker akkurat som deg. Anonymous poster hash: 25a12...4da
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Seriøs er jeg, så langt syntes jeg hun ser veldig bra ut. Når det gjelder møte blir det fort vanskelig da jeg har reist til en annen by for jul/nyttår.. Da går jeg altså først etter nummeret hennes, så prøver å avtale et møte etter nyttår en gang. -ts Anonymous poster hash: 23bfa...cb5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Føler meg lettere patetisk egentlig. Har aldri truffet denne jenten, alikevel gleder jeg meg til neste gang hun svarer meg. Jaja, får bare se hvor det går. -tsAnonymous poster hash: 23bfa...cb5
Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2014 #9 Skrevet 24. desember 2014 Du sender en melding der det står: Hei! Når skal vi ta en runde på kafe?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #10 Skrevet 24. desember 2014 Da er det gjort. Håpløst å være så engstelig for et avslag, uten å kjenne henne ordentlig.. Får håpe på noe julemagi rundt midnatt -TS Anonymous poster hash: 23bfa...cb5
Gjest Minesveiper Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 Spør om hun vil finne på noe..
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #12 Skrevet 26. desember 2014 Som nevnt over gjorde jeg det i går kveld. Fikk napp, så nå skal vi møtes. Gruer meg egentlig litt, for som nevnt virker hun veldig bra. Anyhow, litt julemagi hjalp meg hit, så må jo gå bra videre også;-) -tsAnonymous poster hash: 23bfa...cb5
Gjest brutal_mann Skrevet 26. desember 2014 #13 Skrevet 26. desember 2014 Det er ikke så mye magi. Det handler om å ha baller og å handle. Spiller du fotball? Eller et annet lagspill? Hvem vinner duellen om ballen? Den som har bestemt seg for å ville vinne duellen, den som har bestemt seg for å ville ha ballen! Samme gjelder her. Det var ingen magi her, det var du som tok initiativ. Det var det som skjedde. Fortsett med det, uten å bli desperat, og du vinner til slutt.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #14 Skrevet 26. desember 2014 Litt julemagi og litt den nye holdningen jeg påtvinger meg selv(no guts, no glory). Begynte i høst, og ser alt endringer:-). -tsAnonymous poster hash: 23bfa...cb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå