Gjest måsabjønn Skrevet 27. juni 2002 #1 Del Skrevet 27. juni 2002 En kjenning av meg har fått seg Thai-dame. Hun kan ikke et eneste norsk ord, og kompisen sier noe til ettertanke: Kvinnfolk har en tendens til å snakke ihjel et forhold, det slipper jeg! Bra sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 Hva var det som var så bra sagt med det? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. juni 2002 #3 Del Skrevet 27. juni 2002 @lfa, dette er sikkert en gåte... han karen har sikkert lært seg thai.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. juni 2002 #4 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg synes heller ikke det var bra sagt. Den var snarere litt flau. Hva skulle han med kvinnfolk, da??? *unødvendig å spørre om det, kanskje* Snål venn du har, bjønn! Min mann foretrekker faktisk å ha en kvinne han kan prate med. Men kanskje det er han som er litt rar? *hmmm...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camille Skrevet 27. juni 2002 #5 Del Skrevet 27. juni 2002 Får litt "oppblåsbare Barbara" fornemmelser. De er vel rimelig flinke med tegnspråket og har vel utviklet en form for tankelesing, de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. juni 2002 #6 Del Skrevet 27. juni 2002 Den eneste ettertanken dette gav meg, var tanken om hvor dårlige kommunikasjonsegenskaper denne stakkars vennen din må ha... Liker menn som er oppegående og kan å uttrykke det, jeg :-? Sexy egenskap, faktisk. En eller annen noksagt som røyk til skogs etter maten ville så uansett ikke vært no'for min del. Og sikkert ikke for thai-jenta heller når hun skjønner litt mer av det hun har kommet til :-) Skulle gladelig ha sterret henne litt opp. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #7 Del Skrevet 28. juni 2002 Ja, det er mange eksempler på kvinner som PRATER et forhold i filler...PRAT-PRAT-PRAT... så han har et godt poeng! Hilsen Erik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 28. juni 2002 #8 Del Skrevet 28. juni 2002 Ja det ville jo vært forferdelig om han med thai- dama skulle blitt utfordret på det mentale plan. Det kan fort bli litt slitsomt, ja... Komme med argumenter og synspunkter om ting som skjer.... Ta stilling til ting o.s.v. He he :D Men det fungerer kanskje bra for han.... Morlock :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 28. juni 2002 #9 Del Skrevet 28. juni 2002 Lot meg kraftig provosere av Måsabjønn's innlegg, men ble desto gladere da jeg så hvor lite støtte han fikk. Hva skal man si til slike utsagn?? :evil: Føler nesten oppgitthet over noen menneskers diskriminerende, til dels rasistiske, undertrykkende, ondskapfulle, uvitende, uskolerte verdier og menneskesyn... Sukk....dobbelsukk... Så flott at så mange tar til motmæle når man spøker over noe som er så veldig , veldig tragisk. Masse flotte folk her på KG!! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå