AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #21 Skrevet 2. april 2015 Får dere akne av disse p-pillene? Vil ikke ha det.. Anonymous poster hash: 6f345...a2b
tørkestativ Skrevet 2. april 2015 #22 Skrevet 2. april 2015 har gått på disse i 4 år, og er kjempe fornøyd!de første 3 mnd hadde jeg en del blødninger men så mistet jeg mensen helt. har heller ikke fått akne av de. flere sier at man MÅ ta de på samme tid hver dag og at det er krise hvis man glemmer en pille. jeg har glemt det noen ganger og tar de aldri på samme tid. tar de kl 7 når jeg skal på jobb og i helgene tar jeg dem når jeg står opp. selvom det er en fordel å ta de på samme tid hver dag så oppøever ikke jeg det som noen krise hvertfall... kan du ikke bare prøve å se om de er noe for deg? er de ikke det så slutter du bare
Plengionika Skrevet 2. april 2015 #23 Skrevet 2. april 2015 Jeg fikk ikke noe akne av disse jeg heller.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #24 Skrevet 3. april 2015 På meg hadde de dobbel prevantiv virkning, siden de i tillegg til å fungere slik de skulle, også sørget for at jeg hadde blødninger annen hver uke. Haha, samme her. Bare at jeg blødde konstant. Det sørger jo for at man ikke er like gir på sex. Og jeg mistet både mensen og all sexlyst i samme slengen. Gikk rundt som en ufølsom zombie mens jeg gikk på Cerazette. Til AB#119: Cerazette er ikke en lavdosepille. Det er en høydosert minipille som inneholder bare ett hormon, men i ganske høy dose. Derfor har man like stort slingringsmonn som på p-piller (12 timer) i motsetning til den andre minipillen Conludag som kun har slingringsmonn på ca 3 timer. Anonymous poster hash: f3311...40d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #25 Skrevet 3. april 2015 Hei, idag fikk jeg resept av legen på cerazette, og tenkte ikke noe særlig over det der og da ettersom jeg ikke har noe erfaring med ppiller Jeg bestemte meg for å søke litt om pillen på nettet før jeg begynte på den, og ble veldig skeptisk. Jeg er veldig usikker på om jeg skal starte på de eller ikke, først og fremst pga sjansen for uregemessige blødninger og det at faktum at man ikke kan vite om man skulle være gravid Har noen her erfaringer med cerazette? Og burde jeg starte på de eller burde jeg heller få resept på en annen type? Slik som det er nå stoler jeg ikke helt på de etter å ha lest noen skrekkhistorier, og har ikke noe lyst til å hele tiden gå rundt å uroe meg for å være gravid. Et spørsmål til er om det er mulig å starte ca 2 uker etter sist menstruasjon på tross av at det da vil ta 7 dager før man kan være "sikker" på at det funker? Om du er redd for å bli gravid kan det være en idé å prøve en annen! Da sier jeg at det KAN være det. Jeg gikk på dem i to år og mistet mensen med én gang nesten, og ble gravid én gang. Ikke så mye kontroll for min del, selv om jeg tok dem når jeg skulle, men det var jo utrolig deilig å slippe mensen da. Det andre spørsmålet: du kan begynne på p-piller når du vil bare du bruker kondom i den usikre perioden håper du finner en løsning!Anonymous poster hash: abcca...148
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #26 Skrevet 3. april 2015 Får dere akne av disse p-pillene? Vil ikke ha det..Anonymous poster hash: 6f345...a2b Nei, ikke som jeg husker, men om du er redd for det kan du jo prøve feks Yasmin (som jeg går på nå og er kjempefornøyd) Anonymous poster hash: abcca...148
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #27 Skrevet 5. april 2023 Jeg hadde meget dårlig erfaring med dem ble deprimert. Har vært uten p piller i 7 år nå og jeg angrer så mye på alle de årene jeg puttet dette i meg som om det var største selvfølgen. Det forstyrrer hormoner og til og med evnen til å velge riktig partner. Ville heller gjort meg kjent med syklusen og når du har eggløsning. Anonymkode: d6cdb...ed0
Lillith1881 Skrevet 11. september 2023 #28 Skrevet 11. september 2023 Fikk mye bivirkninger over tid, brukte dem i nesten 3 år, gikk over til p-sprøyte
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #29 Skrevet 11. september 2023 8 år gammel tråd? Tror ts har funnet ut av det. Anonymkode: 10c00...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå