Bokalven Skrevet 14. august 2004 Forfatter #61 Del Skrevet 14. august 2004 Disse har sagt de er med: Lythande Saeria GreenSky Aniola-Fisken lunacia Kanskje: Aelwyn Bjørnsdatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. august 2004 Forfatter #62 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg synes Frognerparken er et ypperlig sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. august 2004 #63 Del Skrevet 14. august 2004 Frognerparken høres bra ut for meg som ikke har vært der! Kommer ikke Mylian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 #64 Del Skrevet 14. august 2004 Mylian bor i Kristiansand.. Og sett meg på kanskje, jeg er ikke sikker på om jeg kommer.. Dere er tross alt rundt 10 år eldre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. august 2004 #65 Del Skrevet 14. august 2004 ok, Fisk. Det hadde vært koselig å treffe deg også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 #66 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg skal tenke på det Jeg har jo møtt Grønska, hun vakke så skummel hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. august 2004 #67 Del Skrevet 14. august 2004 Hadde vært koselig å treffe deg fisken - jeg lover å ikke bite (altfor hardt :blunke: ) Når skal vi møtes? Er det noen som har noen gode ideer til tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. august 2004 #68 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg skal tenke på det Jeg har jo møtt Grønska, hun vakke så skummel hun Og jeg kan love deg at jeg ikke er skumlere enn henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. august 2004 Forfatter #69 Del Skrevet 15. august 2004 Mylian bor i Kristiansand.. Og sett meg på kanskje, jeg er ikke sikker på om jeg kommer.. Dere er tross alt rundt 10 år eldre enn meg. Det er da ingen unskyldning! Jeg har masse venner som er 8-10 år yngre enn meg, jeg. Dessuten blir jeg ofte tatt for å være under 18! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. august 2004 Forfatter #70 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg synes vi burde møtes kl. 17 eller der omkring. Ett eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 #71 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg synes vi burde møtes kl. 17 eller der omkring. Ett eller annet sted. Høres ut som et fint tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 15. august 2004 #72 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg også enig i at det høres ut som et fint tidspunkt - ikke for tidlig, med tanke på at vi skal ut kvelden før. Hvor er nå det store spørsmålet!!!!! Hva med ved den store fontenen, to platåer nedenfor monolitten??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 #73 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg er hvertfall med på det meste! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 15. august 2004 #74 Del Skrevet 15. august 2004 Du har vel nesten ikke noe valg siden du må henge med Lunacia og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 #75 Del Skrevet 15. august 2004 Hehe. Tror nok det skal bli fint å henge med lunacia og deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 15. august 2004 #76 Del Skrevet 15. august 2004 Håper da det. Jeg gleder meg veldig til å vandre byen rundt med dere to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 #77 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg også. Rekker vi en tur innom La Lina en av dagene. Kunne tenkt meg å finne ut om jeg bruker feil BH, siden over 70% av alle kvinner gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 16. august 2004 #78 Del Skrevet 16. august 2004 Det er nok stor mulighet for at vi kan få til det, tror det passer best på lørdagen. Vi får se hva vi ender opp med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. august 2004 Forfatter #79 Del Skrevet 16. august 2004 Lørdagen er nok best til det, ja. Men dette har ikke noe med alvetreffet å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 16. august 2004 #80 Del Skrevet 16. august 2004 Det er sant, vi får ta det et annet sted. Sitter nå og ser på værmeldingen og den spår ikke bra vær. Lurer litt på om vi skal gjøre noe annet enn picnic. Noen som har noen gode ideer? Jeg lurte litt på Bagel & Juice???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå