AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Del Skrevet 23. desember 2014 Hei alle dere snille mennesker. Jeg ønsker dere God Jul og godt nyttår.. Jeg ønsker at alle skal være snille mott hverandre i neste år 2015. Ønsker å takke alle på KG for at jeg har fått fra dere ulike hjelp.. Uten KG så hadde jeg ikke fått så god hjelp. //Det er å bare skrive i vei hvis dere har noe på hjerte med Jula og nyttårsaften. osv osv// Tusen takk. Anonymous poster hash: 93d78...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. desember 2014 #2 Del Skrevet 23. desember 2014 God Jul til deg og dine Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 24. desember 2014 #3 Del Skrevet 24. desember 2014 Godt Nyttár! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitrondrops Skrevet 24. desember 2014 #4 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 24. desember 2014 #5 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul til allle her på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 #6 Del Skrevet 24. desember 2014 God Jul til alle priviligerte og ikke bry dere om de fattige som lider! Anonymous poster hash: b8d40...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå