Gå til innhold

Sko til i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan egentlig ikke gå med strømpebukser til de skoene jeg hadde planer om å gå med i morgen, men jeg tror ikke jeg har selvtillit nok til å gå uten. De eneste andre skoene jeg kan tenke meg å gå med er veldig høye. Er det veldig usosialt å rage rundt på høye hæler i morgen? Jeg kommer i det minste til å få kommentarer av både bestemoren min og søsteren hennes?

Anonymous poster hash: 24b27...a97
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva er problemet med å bruke strømpebuksene til skoene?

Skrevet

Gå i bare strømpebuksa du. Det er veldig pent og mye mer behageligere en høyhælte sko som lager plagsomme lyder når man går på hardt gulv.

Anonymous poster hash: ee848...e7d
Skrevet

Gå i bare strømpebuksa du. Det er veldig pent og mye mer behageligere en høyhælte sko som lager plagsomme lyder når man går på hardt gulv.

Anonymous poster hash: ee848...e7d

Jeg kommer jo fortsatt til å gå i hæler, men de jeg ønsker å gå med da er vel godt over dobbelt så høye som de andre.

Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg kommer jo fortsatt til å gå i hæler, men de jeg ønsker å gå med da er vel godt over dobbelt så høye som de andre.

Det er julaften, klart du kan gå med de høye hælene :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Point taken mht. sko med åpen tå, - men er det så fryktelig viktig tenker jeg... jul og familie, hvem bryr seg egentlig så fryktelig om det skulle være strømpebukseføtter i åpne sko?

Så kan det være en tanke å også se i nåde til husets parkettgulv. De skoene du linket er parkettkillere, og om par nr 2 har samme hæltykkelse, men er dobbelt så høye så må du regne med at du setter solide merker i parketten.

Jeg har mye stilettsko med hæler på tykkelse med en syl (tynnere enn en lillefinger), og bruker dem ikke inne på parkettgulv.

Skrevet

Point taken mht. sko med åpen tå, - men er det så fryktelig viktig tenker jeg... jul og familie, hvem bryr seg egentlig så fryktelig om det skulle være strømpebukseføtter i åpne sko?

Så kan det være en tanke å også se i nåde til husets parkettgulv. De skoene du linket er parkettkillere, og om par nr 2 har samme hæltykkelse, men er dobbelt så høye så må du regne med at du setter solide merker i parketten.

Jeg har mye stilettsko med hæler på tykkelse med en syl (tynnere enn en lillefinger), og bruker dem ikke inne på parkettgulv.

Vil de skoene jeg linket til lage merker i parketten?

Men de andre vil ikke være noe problem. De er tykke og stabile.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Vil de skoene jeg linket til lage merker i parketten?

Men de andre vil ikke være noe problem. De er tykke og stabile.

Sannsynligheten for merker er stor med de slanke hælene.

Du trenger ikke veie mange kiloene om hælen er 1 kvadratcentimeter (1x1 cm). Trykket (vekt per kvadratcentimeter) vil bli 'ganske ryddig' for å si det forsiktig.

Siden de andre skoene har tykkere hæler så ville jeg tatt dem, - selv om du føler du blir veldig høy og flott :)

Ha en riktig flott julaften :)

Skrevet

Sannsynligheten for merker er stor med de slanke hælene.

Du trenger ikke veie mange kiloene om hælen er 1 kvadratcentimeter (1x1 cm). Trykket (vekt per kvadratcentimeter) vil bli 'ganske ryddig' for å si det forsiktig.

Siden de andre skoene har tykkere hæler så ville jeg tatt dem, - selv om du føler du blir veldig høy og flott :)

Ha en riktig flott julaften :)

Ah, jeg tenkte bare at det ikke ble et så stort problem siden de er såpass lave. Men kanskje jeg bør finne andre annledninger til å bruke dem da.

Jeg tror jeg går for de høye som du sier. Jeg er sikker på at strømpebuksene kommer til å gjøre opp en del for at jeg er usikker på høyden-

Takk det samme! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...