AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Jeg kan egentlig ikke gå med strømpebukser til de skoene jeg hadde planer om å gå med i morgen, men jeg tror ikke jeg har selvtillit nok til å gå uten. De eneste andre skoene jeg kan tenke meg å gå med er veldig høye. Er det veldig usosialt å rage rundt på høye hæler i morgen? Jeg kommer i det minste til å få kommentarer av både bestemoren min og søsteren hennes? Anonymous poster hash: 24b27...a97
Gjest Lille-pus Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Hva er problemet med å bruke strømpebuksene til skoene?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Hva er problemet med å bruke strømpebuksene til skoene? Åpen tå. Det ser ikke spesielt lekkert ut med strømpebukser til, hverken hudfarget eller sorte. De har lik form som disse: http://2.bp.blogspot.com/-IIL1F-wGLq0/T5Wl5PEGfVI/AAAAAAAAC0w/OMP3CZNLUFI/s1600/MERI_WILD_blog_River_Island_shoes.jpg Anonymous poster hash: 24b27...a97
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Gå i bare strømpebuksa du. Det er veldig pent og mye mer behageligere en høyhælte sko som lager plagsomme lyder når man går på hardt gulv. Anonymous poster hash: ee848...e7d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Gå i bare strømpebuksa du. Det er veldig pent og mye mer behageligere en høyhælte sko som lager plagsomme lyder når man går på hardt gulv. Anonymous poster hash: ee848...e7d Jeg kommer jo fortsatt til å gå i hæler, men de jeg ønsker å gå med da er vel godt over dobbelt så høye som de andre. Anonymous poster hash: 24b27...a97
Gjest miss_sara Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Jeg kommer jo fortsatt til å gå i hæler, men de jeg ønsker å gå med da er vel godt over dobbelt så høye som de andre. Anonymous poster hash: 24b27...a97 Det er julaften, klart du kan gå med de høye hælene
Gjest Lille-pus Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Jeg kommer jo fortsatt til å gå i hæler, men de jeg ønsker å gå med da er vel godt over dobbelt så høye som de andre. Anonymous poster hash: 24b27...a97 Point taken mht. sko med åpen tå, - men er det så fryktelig viktig tenker jeg... jul og familie, hvem bryr seg egentlig så fryktelig om det skulle være strømpebukseføtter i åpne sko? Så kan det være en tanke å også se i nåde til husets parkettgulv. De skoene du linket er parkettkillere, og om par nr 2 har samme hæltykkelse, men er dobbelt så høye så må du regne med at du setter solide merker i parketten. Jeg har mye stilettsko med hæler på tykkelse med en syl (tynnere enn en lillefinger), og bruker dem ikke inne på parkettgulv.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 Point taken mht. sko med åpen tå, - men er det så fryktelig viktig tenker jeg... jul og familie, hvem bryr seg egentlig så fryktelig om det skulle være strømpebukseføtter i åpne sko? Så kan det være en tanke å også se i nåde til husets parkettgulv. De skoene du linket er parkettkillere, og om par nr 2 har samme hæltykkelse, men er dobbelt så høye så må du regne med at du setter solide merker i parketten. Jeg har mye stilettsko med hæler på tykkelse med en syl (tynnere enn en lillefinger), og bruker dem ikke inne på parkettgulv. Vil de skoene jeg linket til lage merker i parketten? Men de andre vil ikke være noe problem. De er tykke og stabile. Anonymous poster hash: 24b27...a97
Gjest Lille-pus Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Vil de skoene jeg linket til lage merker i parketten? Men de andre vil ikke være noe problem. De er tykke og stabile. Anonymous poster hash: 24b27...a97 Sannsynligheten for merker er stor med de slanke hælene. Du trenger ikke veie mange kiloene om hælen er 1 kvadratcentimeter (1x1 cm). Trykket (vekt per kvadratcentimeter) vil bli 'ganske ryddig' for å si det forsiktig. Siden de andre skoene har tykkere hæler så ville jeg tatt dem, - selv om du føler du blir veldig høy og flott Ha en riktig flott julaften
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Sannsynligheten for merker er stor med de slanke hælene. Du trenger ikke veie mange kiloene om hælen er 1 kvadratcentimeter (1x1 cm). Trykket (vekt per kvadratcentimeter) vil bli 'ganske ryddig' for å si det forsiktig. Siden de andre skoene har tykkere hæler så ville jeg tatt dem, - selv om du føler du blir veldig høy og flott Ha en riktig flott julaften Ah, jeg tenkte bare at det ikke ble et så stort problem siden de er såpass lave. Men kanskje jeg bør finne andre annledninger til å bruke dem da. Jeg tror jeg går for de høye som du sier. Jeg er sikker på at strømpebuksene kommer til å gjøre opp en del for at jeg er usikker på høyden- Takk det samme! Anonymous poster hash: 24b27...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå