Gå til innhold

Hvor ofte renser du sluket på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar ærlig!!

Anonymous poster hash: 13e23...de1

Skrevet

Når jeg ser at det begynner å bli tett, dvs at vannet ikke renner ned, men samler seg i store dammer... Så vil si ca annenhver mnd...

Anonymous poster hash: 7720e...f86
Gjest Strandet
Skrevet

Når vannet siger så sakte ned i sluket at det begynner å bli irriterende, fordi fotbladene blir stående under vann.

Forefallende tiltak, med andre ord.

Hadde mer enn gjerne villet hatt et mer ryddig forhold til rengjøring, men ikke som singel.

<--- singel

Skrevet

Eee. En gang i mnd kanskje.

Anonymous poster hash: 88821...9c8

Gjest Elseby13
Skrevet

Ca 2-3 ganger i året? Kunne nok vært flinkere, men det er jo så mye å gjøre i huset hele tiden...

Skrevet

Du mener sluk i dusjen? Ca 2 ganger i mnd.

Sluk i vasken, 1-2 ganger i året.

Anonymous poster hash: 5f065...539

Skrevet

Renset nettopp sluket i dusjen for første gang siden vi flyttet inn for 3,5 år siden. Var litt gøgg som det var greit å få skylt vekk, men kunne sikkert gått fem år til uten at det hadde blitt tett.

Skrevet

En til to ganger i året kryper jeg under dusjkabinettet og plukker opp gørr i sluket.

En gang fo mnd. Tømmer jeg en skvett klorin nedi sluket for å fjerne bakterier som lager lukt. Alternativt fyller jeg en del oppvaskmawkinpulver i avløpet og tømmer på to fullt oppkokte vannkokere med vann.

Erfaringsmessig bør sluken renses før man drar på ferie fordi når dusjen ikke brukes så tørker gørra i sluken til en har masse som blir en propp, når dusjen tas i bruk igjen.

Anonymous poster hash: 199c7...eb7

Skrevet

Prøver å gjøre det 2 ganger per måned,ca.annenhver uke.

Skrevet

Prøver å få det gjort hver tredje måned, men av og til det blir kanskje to ganger i året. Slukene er noe av det jeg liker minst å gjøre av husarbeid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...