Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Hei! Jeg trenger tips om en god sjampo som fjerner klorrester og annet søl etter bading, hvis det finnes noe sånt. Lurer også på om det finnes noe jeg kan ha i håret før jeg bader og soler meg, slik at det får litt beskyttelse? Har lysnet håret og vil ikke ha grønnskjær i det.. hvis dere vet om noen produkter som kan passe, så bare rop ut! Om de kan kjøpes på nett er det bare fint, men det er ikke nødvendig. På forhånd tusen takk
Gjest Ethereal Skrevet 29. juli 2004 #2 Skrevet 29. juli 2004 Kerastase har en veldig bra solserie med alt du trenger. For å fjerne produktrester osv, er faktisk den grønne shampoen til Herbal Essences helt super! Kerastase får du hos Lookfantastic.com
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #3 Skrevet 29. juli 2004 KMS clarifying shampoo gjør jobben perfekt. Brukte den også til å få en mislykket hjemmefargin med minikolorasjon ut fortest mulig, og den fungerte perfekt til det også.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #4 Skrevet 29. juli 2004 Takk for svar begge to Har kikket på bl.a. solserien til Kerastase nå, og ser de har en sjampo for farget hår og en for hår som ikke er farget. Men hva bør jeg velge til bleket hår..? Har det mye å si? Ikke så lett dette..
Gjest Ethereal Skrevet 29. juli 2004 #5 Skrevet 29. juli 2004 Til bleket hår bør du velge den for farget hår, som gir mest pleie til håret. Bleking og farging tørker ut håret og gjør det sprøere, mens shampoer beregnet for slike hårtyper gir håret litt næring tilbake.
Gjest Gjesta Skrevet 29. juli 2004 #6 Skrevet 29. juli 2004 Enig med ethereal her.. Sitt med en god hårkur i håret i 10 minutter i hver uke også.. og unngå føning og slettetang i sommer ..så slipper håret ditt mere påkjenninger
Lillebi Skrevet 29. juli 2004 #7 Skrevet 29. juli 2004 Jeg brukte solserien fra L'Oreal Serie Expert i fjor og var veldig fornøyd.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #8 Skrevet 29. juli 2004 Takk igjen alle sammen Nå ble det vanskelig her.. skal prøve å velge mellom Kerastase, L'oreal og Redken pluss noen til som hadde solprodukter på LF.. Redken hadde ganske mye, men ingen hadde visst erfaringer med det.. jaja. Føner forresten lite, har aldri rørt en rettetang og er ganske flink med hårkur. Så det så :-)
Gjest Ethereal Skrevet 30. juli 2004 #9 Skrevet 30. juli 2004 Jeg har hørt ganske mye negative ting om solserien til Redken, sånn bare FYI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå