Gå til innhold

Høy sannsynlighet for forsinket fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta fly fra Sandefjord (Torp) til Trondheim 2. januar. Første flyet går kl 12.10 denne dagen, og skal være framme kl 13.20. Jeg begynner på jobb kl 15, og er derfor avhengig av at flyet ikke er forsinket, i alle fall ikke mye.

Er det noen som vet om det er høy sannsynlighet for forsinkelser siden det er rett etter nyttår og sikkert mye folk, slik at jeg bør ta fly dagen før for å være sikker på å komme hjem i tide? Litt kjipt å måtte reise fra kjæresten en dag tidligere, men det må jo til dersom det er vanlig med forsinkelser på denne tiden.

Hilsen jente som er uvant med å reise :P

Anonymous poster hash: cbf3d...dee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Torp er en liten flyplass med få avganger, og ikke de største mengdene med folk. Flyene blir gjerne ikke forsinket pga mange folk på flyplassen, den som blir forsinket av det er evt deg. Grunnen til at fly blir forsinket pleier vel å være værforhold/tekniske feil.

Jeg ville nok tatt 12:10-flyet om det var jeg som skulle reist.

Bare gjør din 'jobb' og dukk opp tidsnok på flyplassen :)

Skrevet

Torp er en liten flyplass med få avganger, og ikke de største mengdene med folk. Flyene blir gjerne ikke forsinket pga mange folk på flyplassen, den som blir forsinket av det er evt deg. Grunnen til at fly blir forsinket pleier vel å være værforhold/tekniske feil.

Jeg ville nok tatt 12:10-flyet om det var jeg som skulle reist.

Bare gjør din 'jobb' og dukk opp tidsnok på flyplassen :)

Takk for svar! Ja, satser på å ta det flyet, kjedelig å dra en dag i forveien. Blir bare nervøs når jeg hører om at det er vanlig med forsinkelser siden "alle" skal reise hjem på nyåret...

TS

Anonymous poster hash: cbf3d...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...