Gå til innhold

topper/gensere til en med epleform?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er smal over skuldrene, tynne armer, smale hofter med en del ekstra på magen,eplefasong kalles det vel. Kan ikke bruke tettsittende topper, for det fremhever magen. De med litt vidde ser ut som telt. Er rådvill

Hvilke topper passer meg? Hva skal jeg se etter? Alle tips mottas med takk:)

Anonymous poster hash: 653d1...e21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter, håper noen kan hjelpe meg litt:)

Skrevet

Desse boksete gensrane må vel vere perfekte for deg? Har du slanke bein?

Skrevet

ja, tynne spikerbein

Boksete gensere?

Skrevet

Høres ut som en klassisk eplefasong:) Hvis den nederste kanten på topper, eller livet i skjørt/bukser, ender over magen, så fremhever du punktet du er bredest. Så pass på at genserene og bukselinninger slutter et sted du er litt smalere, og samme med kjoler med knyting/bånd. V-hals forlenger halsen, og slanker brystpartiet. Unngå horisontale striper. Tror jeg ville prøvd en omslagstopp/-kjole, og kanskje en åpen jakke og et skjerf/smykke? Er veldig moderve med tjukke ullplagg, og da ville jeg nok valgt en cardigan fremfor en genser? :)

Skrevet

ja, tynne spikerbeinBoksete gensere? Anonymous poster hash: 653d1...e21

Ja, litt firkanta fasong, og så stikk berre dei slanke beina ut under. Eg ville søkt på "French editor style", dei har ein tendens til å kle seg med oversize overdel og tronge bukser. Elles er vel draperingar og empireskjæring fint på deg.

Skrevet

Bare ikke gå for empirieliv, mitt eneste råd:P

Anonymous poster hash: 07ae5...6ef
Skrevet

Bare ikke gå for empirieliv, mitt eneste råd:P

Anonymous poster hash: 07ae5...6ef

ja, nettopp det jeg tenkte, ser ut som et telt når jeg har på det

Skrevet

Eg er litt usamd i at empireliv ikkje funkar. Nå funkar empireliv stort sett ikkje i det heile, men dei få som kan sjå ok ut i det er dei som har lange tynne bein. Og det kjem litt an på resten av plagget - det treng jo ikkje å strutte ut under bysten heller.

Skrevet

prøvde å åpne linken, men fungerte ikke

Hva med peplum-topper, passer det eller ikke for eplefasongen?

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Se nede i høyre hjørne på linken du fikk, der det står "most viewed" der står det "the Apple body shape"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...