AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Vokset underlivet regelmessig i salong da jeg gikk på vgs, sluttet for det ble for dyrt. Men nå har jeg lyst til å vokse igjen, men vil gjøre det selv.. Er noen som sier at første gang må man ta i salong for barberte stubber er harde, jeg glemmer aldri første gang jeg vokset, var et helvete Men må man ta første gang i salong? eller kan man prøve selv? Kan det hende at man ikke får med seg noe da? Anonymous poster hash: 99356...99b
Cuntzilla Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Det skal vel ikke ha noe å si om de hårene du vokser har vært barberte eller ei. Du får dem med deg Bare pass på at de ikke er for lange!
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Det skal vel ikke ha noe å si om de hårene du vokser har vært barberte eller ei. Du får dem med deg Bare pass på at de ikke er for lange! Tusen takk for svar! :D Da har jeg ingen unnskyldning til å utsette mer! Anonymous poster hash: 99356...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå