AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 I løpet av mitt lange liv har jeg blitt dumpet noen ganger. Men når jeg tenker etter er det tre ganger jeg har blitt dumpet, og der damene har prøvd å unngå meg i ettertid. Og etter en stund har jeg forstått hvorfor. De har hatt driiiitdårlig samvittighet! Noen som har lignende erfaringer? Anonymous poster hash: 7f5bc...8c2
Jolene Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Nei. Alle har sine grunner til å ville bryte opp et forhold. Som regel fordi det for den ene parten ikke fungerer mer, ikke er følelser igjen eller fordi man innser at man rett og slett ikke passer sammen. For min del har jeg aldri giddet å spekulere eller analysere hvorfor et forhold tok slutt. De gangene jeg har blitt dumpet har jeg i grunn tenkt at det var fordi han ikke ønsket en fremtid med meg. Ferdig analysert. Det å unngå xn kan ha mange årsaker. Et brudd er jo ikke noe hyggelig, verken for den som bryter opp forholdet eller den som blir brutt med. Å ville unngå personen en tid etter har jeg full forståelse for, da jeg selv feks. ønsker å distansere meg fra tidligere partnere etter et brudd. Nettopp for å komme over bruddet.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Nei. Alle har sine grunner til å ville bryte opp et forhold. Som regel fordi det for den ene parten ikke fungerer mer, ikke er følelser igjen eller fordi man innser at man rett og slett ikke passer sammen. For min del har jeg aldri giddet å spekulere eller analysere hvorfor et forhold tok slutt. De gangene jeg har blitt dumpet har jeg i grunn tenkt at det var fordi han ikke ønsket en fremtid med meg. Ferdig analysert. Det å unngå xn kan ha mange årsaker. Et brudd er jo ikke noe hyggelig, verken for den som bryter opp forholdet eller den som blir brutt med. Å ville unngå personen en tid etter har jeg full forståelse for, da jeg selv feks. ønsker å distansere meg fra tidligere partnere etter et brudd. Nettopp for å komme over bruddet. Det er ikke slik at jeg har sitti og analysert. Ta ett eksempel: jeg ble dumpa fordi hun ikke var klar for noe forhold. Og ba meg slutte å ta kontakt. Fire uker etterpå var hun forlovet med en annen.Anonymous poster hash: 7f5bc...8c2 1
Gjest Jon blund Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 I løpet av mitt lange liv har jeg blitt dumpet noen ganger. Men når jeg tenker etter er det tre ganger jeg har blitt dumpet, og der damene har prøvd å unngå meg i ettertid. Og etter en stund har jeg forstått hvorfor. De har hatt driiiitdårlig samvittighet! Noen som har lignende erfaringer?Anonymous poster hash: 7f5bc...8c2 Min eks som dumpet meg ble bare jævlig kald og enda mindre følsom.
Jolene Skrevet 24. desember 2014 #5 Skrevet 24. desember 2014 Det er ikke slik at jeg har sitti og analysert. Ta ett eksempel: jeg ble dumpa fordi hun ikke var klar for noe forhold. Og ba meg slutte å ta kontakt. Fire uker etterpå var hun forlovet med en annen.Anonymous poster hash: 7f5bc...8c2 Joda, jeg ser den. Samtidig så tenker jeg at det kan ha sine grunner, selv om det er kjipt for deg. De kan jo ha hatt en forhistore sammen feks? Jeg aner ikke. Et brudd er et brudd. Da tenker jeg ikke mer på personen.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2014 #6 Skrevet 24. desember 2014 Av ukjente grunner har damer som har dumpet meg, dvs si alle, endt opp med å kontakte meg i ettertid. Hva var da poenget med å dumpe
Teethgrinding Skrevet 24. desember 2014 #7 Skrevet 24. desember 2014 Det er ikke alltid det er ærlige hensikter bak et brudd. Mange jenter bytter ut typen med en annen. "Ikke gi slipp på en gren før du har en ny"-filosofien. Det er langt mellom ryddige former når umodne og egenråde mennesker pløyer jaktmarkene. Nåde den som tar det dypt personlig. Det resulterer i en innbitt og rettmessig misantropi. Trust issues er vel egentlig noe nærmere realisme enn en skade.
Gjest Mythic Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Av ukjente grunner har damer som har dumpet meg, dvs si alle, endt opp med å kontakte meg i ettertid. Hva var da poenget med å dumpe Da har de sjekket ut markedet i mellomtiden, ikke funnet noe interessant, og så tenkt at han brutal var ikke så verst likevel. Han tar meg nok sikkert tilbake også.
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Da har de sjekket ut markedet i mellomtiden, ikke funnet noe interessant, og så tenkt at han brutal var ikke så verst likevel. Han tar meg nok sikkert tilbake også. Buuuut, he don't Best var hun som var gravid og samboer da hun tok kontakt.
Gjest Mythic Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Buuuut, he don't Best var hun som var gravid og samboer da hun tok kontakt. Trodde ikke du gjorde det heller. Noen tenker at det er jo lov å prøve seg, en får ikke noe verre enn et nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå