AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Superstressa! Og det rett før jul.. Håper noen kan hjelpe.... Jeg skulle rense sluket i dusjen (har aldri gjort det før, bodd her i 4 år.. Ikke døm meg) Jeg tok av den runde risten og der var det noe hardt langs kanten. Langs den ene siden. Jeg trodde det var kalk så jeg fjernet 2-3 klumper av det. Små klumper ca 1 cm. Da innså jeg at det var sement!! Har jeg ødelagt noe viktig nå? Kommer det til å bli fuktighet der? Hva skal jeg gjøre??Anonymous poster hash: c65c4...e34 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 Sement er ikke vanntett, så du har ikke ødelagt noen fuktbarriere. Det er sikkert bare overflødig sement som tøyt ut mot sluket fordi det var det ikke var noe som stoppet den. Det er veldig vanlig. Anonymous poster hash: e3173...838
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Å takk!! Men det er liksom et mellomrom under flisene, hvis du skjønner hva jeg mener? Når jeg stikker fingrene innunder kanten får jeg dem inn ca 4-5 cm. Og der blir det jo vått når noen dusjer.. Er det vanlig?Anonymous poster hash: 7ce76...715
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Anonymous poster hash: d8dbe...d6a 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 Kan noen vær så snill og svare på mitt siste spørsmål, ikke gjøre narr av meg?Anonymous poster hash: 7ce76...715 1
Pinkee Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 Du har ikke gjort noe galt! Men, ikke fjern noe mer av sementen. Den kan bli der den er, men rens sluken din du, så får du ren og fin sluk til jul. Og, ja, det er vanlig at det er som et hulrom under flisene nedi sluken, sett det mange ganger. Så pust dypt og slapp av. E'kje greit med slikt man ikke har gjort før
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Du har ikke gjort noe galt! Men, ikke fjern noe mer av sementen. Den kan bli der den er, men rens sluken din du, så får du ren og fin sluk til jul. Og, ja, det er vanlig at det er som et hulrom under flisene nedi sluken, sett det mange ganger. Så pust dypt og slapp av. E'kje greit med slikt man ikke har gjort før Tusen takk, kjære deg!!! Ha en kjempefin juleferie Anonymous poster hash: 7ce76...715 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå