Gå til innhold

Finnes det litt "nerdete" jenter her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt på om det faktisk finnes noen jenter her inne som f.eks spiller pc spill og andre konsoll spill og er en typisk jente som elsker superhelter osv?.

Med andre ord en som kanskje liker litt andre ting en de fleste jenter gjør?

Anonymous poster hash: 65f44...cb2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du "de fleste jenter" liker da? Sminke, husvask og sånn?

Anonymous poster hash: 196be...52a
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg blir kalt nerd, og er vel nerd i den betydningen du skriver her og. Jeg elsker å spille pc-spill, playstation osv, i tillegg samler jeg på gamle spillkonsoller, gameboy osv + spill. Jeg samler også på ting relatert til spillserien Mass Effect. I tillegg studerer jeg IT og programmerer en god del. Har ei venninne som også er nerd i din betydning av ordet.

Når det er sagt vil jeg bare påpeke at alle som er spesielt interessert i ett område, om det er sminke, hester, litteratur, spill, eller hva enn, er nerder på det området - det er sånn jeg ser på det i alle fall. :)

Endret av KaDust
  • Liker 4
Skrevet

Hva mener du "de fleste jenter" liker da? Sminke, husvask og sånn?

ihvertfall ikke spill og superhelter

Anonymous poster hash: 7b416...98a

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir kalt nerd, og er vel nerd i den betydningen du skriver her og. Jeg elsker å spille pc-spill, playstation osv, i tillegg samler jeg på gamle spillkonsoller, gameboy osv + spill. Jeg samler også på ting relatert til spillserien Mass Effect. I tillegg studerer jeg IT og programmerer en god del. Har ei venninne som også er nerd i din betydning av ordet.

Når det er sagt vil jeg bare påpeke at alle som er spesielt interessert i ett område, om det er sminke, hester, litteratur, spill, eller hva enn, er nerder på det området.

Stilig, skulle ønske det var flere som deg^^.

Anonymous poster hash: 7b416...98a

• Liker 2
Skrevet

Det gjør det garantert, men hvis du er interessert i å bli sammen men en så kommer ikke det til å bli lett.

Tenk bare på det gigantiske utvalget av menn de har å velge mellom(hvertfall de som er pene).

Anonymous poster hash: 9ac4b...ad9
  • Liker 1
Skrevet

Superhelter og tegneserier!!!:D ikke så mye spill da...

Skrevet

I tillegg studerer jeg IT og programmerer en god del.

Hmmm... Hvis en fyr visker, "syn", i øret ditt tidlig om morgenen, hva svarer du da?

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

AnonymBruker, on 23 Dec 2014 - 10:42, said:

Hmmm... Hvis en fyr visker, "syn", i øret ditt tidlig om morgenen, hva svarer du da?

Jau då syner eg mine edlere deler til deg ;-) Anonymous poster hash: cd6e7...e09
Skrevet

...taks? :P

• Liker 3
Skrevet

Hmmm... Hvis en fyr visker, "syn", i øret ditt tidlig om morgenen, hva svarer du da? Anonymous poster hash: 196be...52a

Vet ikke hva det er å si til det, men.. Stop spamming, kanskje?

Skrevet

Jau då syner eg mine edlere deler til deg ;-) Anonymous poster hash: cd6e7...e09

...taks? :P

Vet ikke hva det er å si til det, men.. Stop spamming, kanskje?

Da ville han ha svart, "fin", tatt sakene sine og gått. Fordi han ville ha en dame som er nerdete.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Da ville han ha svart, "fin", tatt sakene sine og gått. Fordi han ville ha en dame som er nerdete.

Så syntaks var feil? Trodde det var programmering det var snakk om. Hva er riktig, da? :P

En som ikke godkjenner syntaks som riktig svar er forøvrig ikke nerdete nok for meg, så det er egentlig ikke greit.

Endret av Noope
  • Liker 3
Skrevet

Da ville han ha svart, "fin", tatt sakene sine og gått. Fordi han ville ha en dame som er nerdete. Anonymous poster hash: 196be...52a

Jeg som trodde han skulle forsøke seg på en flood eller noe tidlig på morgenkvisten.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke typiske chickflick og romantiske komedier. Liker action og thriller, helst med litt blod. Er ikke veldig glad i pc spill, men liker å spille sloss spill på playstation. Det er mine interesser, men ellers er jeg feminin i klesstilen.

Anonymous poster hash: 87d5d...ffc

Skrevet (endret)

Jeg spiller pc-spill, type strategi, og når det gjelder filmer må det være action, fantasy, thriller og horror. Tegneserier er også :hjerte: . Ellers likes det biler, militære og våpen (lurer alltid på hvilket våpen som blir brukt i diverse filmer- greit å vite hvis man skal spille et spill der man kan velge våpen). :3

Glemte bøker: Ja takk til sci- fi, fantasy (Tolkien etc), horror, crime, fiction. :strix:

Endret av Peanut
Gjest Strandet
Skrevet

Tegneserier er også :hjerte: .

Hvilke tegneserier liker du? :)

• Liker 1
Skrevet

Spiller pc-spill, og litt på konsoll. Er ganske interessert i pc, og gikk på IKT på vgs. Men det er vel det, tegneserier osv er ikke helt min greie :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...