Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 noen som vet hva dette går ut på og kan komme emd erfaringer? jeg ringte nettopp dit for å få noen rpiser, greit nok var de billigere enn andre jeg har undersøkt men de var veldig så ivrige på å få meg dit med engang.. men de kunne visst friste med massasje og diverse slike ting også. men noen som vet om det inngår i prisen? frisør visstnok også... glemte selvfølgelig å spørre...
Gjest care Skrevet 1. august 2004 #4 Skrevet 1. august 2004 Kan du ikke bare ringe dem og spørre om det du lurer på?
Mackenzie* Skrevet 1. august 2004 #5 Skrevet 1. august 2004 Delikat senter.. gå inn på hjemmesidene deres. MEN... anbefaler mye heller SATS
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #7 Skrevet 2. august 2004 hjemmeisden er nede...ikke no gratis hva mener du? hvorfor er sats bedre?
Mackenzie* Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Bare mente at verken frisør eller massasje er gratis (aldri vært ihvertfall). Frisøren ble drevet av en provat person tidligere ihvertfall. Men selvfølgelig,mulig de lokker med gratis massasje for å få kunder. Da er det jo greit nok. Likte ikke miljøet der,verken å jobbe eller trene der. Men er et par å siden,sånt kan forandre seg. Bare tipsa om sats, da jeg er vedlig fornøyd med det. (men selvfølgelig,kunne gjerne kosta litt mindre) Lykke til da, nå blir det syden for meg
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #10 Skrevet 3. august 2004 hvorfor falt ikke miljøet i smak? noen andre med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå