Gå til innhold

Er det noen her som har datet mange fra nettet uten å lykkes? Få opp selvtilliten igjen!..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har datet mange fra nettet uten å lykkes?

Jeg føler det går på selvtilliten løs. Har datet kjempemange fra nettet. Av alle datene så har de fleste sagt seg interessert, men de fleste virker kun ute etter sex. Og noen av de har dumpet meg etter en stund. Og noen av dem har fortsatt hatt ønske om sex med meg men virker mer interessert i det enn noe annet. 3 personer har virket mer seriøs ut med meg, men da var ikke jeg interessert tilbake. Noen sier de er seriøs med meg, men jeg tror dem ikke.

Kjempeoppgitt over å måtte gå igjennom så mange nettdater, uten å lykkes. Og nå tror jeg at jeg må igang igjen å søke ny mann, for det ser ut til at den daten jeg har nå kun er ute etter sex igjen!!!.

Noen som har hatt det likt, eller har råd til meg for hvordan jeg skal få opp selvtilliten til tross for denne erfaringen?

Jeg vil jo tenke at jeg har jo tross alt vært god nok til sex, selv om man sier at det er null kompliment i det. Og det er jo gjerne håp for meg for jeg har jo opplevd at omtrent alle vil ha meg til et eller annet for en liten stund. Så jeg prøver å tenke på det positive selv om det er vanskelig.

Anonymous poster hash: 7f9ca...c73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har datet 16 stk jeg har møtt online siste året. 6 endte i sex og to av disse igjen var jenter jeg kunne tenke meg å date videre, men ingen av de var i ettertid ute etter noe seriøst ( selv om de ga intrykket av dette på forhånd).

Tror rett og slett nettdating bygger på urealistiske forventninger fordi du bruker så mye av din egen fantasi for å dekke deler av personligheten som ikke kommer fram gjennom tekst.

Selv om det bare var 2 av de jentene jeg hadde sex med jeg kunne tenke meg å møte videre betyr ikke det at de andre 4 var dårlige mennesker eller noe sånt, men kun at jeg ikke følte rett kjemi med de. Havnet alikevel i senga med de fordi jeg ville gi det en sjanse å se om det kanskje kunne komme noen følelser i ettertid.

Anonymous poster hash: e9224...6e1

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vel møtt 9-10 personer fra nettet i løpet av 2 år. Har ikke datet, bare møtt dem flere ganger til en tur, kaffe, et arangement osv. Kan ikke si jeg var veldig interessert i noen av dem. 1-5 møter var ikke nok for å kunne si noe slikt. Har ikke kysset noen heller.

Bare en var aktuell for meg, men han ville ikke ha noe seriøs med meg.

Og så plutselig møtte jeg HAM. Allerede etter første daten visste jeg at han ville fortsette å møte meg. Var oppriktig interessert i kontakt utenom nettet. Vi gikk over til kommunikasjon via mobil og irl. Kysset for første gang på 3. date. Ble introdusert for venner etter 2 mnd. Er nå sammen i 2 år, men jeg husker fortsatt ikke det eksakte dato for det første møte. Jeg visste jo ikke at det kom til å bli noe seriøs mellom oss.

For en mnd siden ble jeg fridd til å vi planlegger barn.

Vi er nå 30 og 35 år.

Så du har bare ikke møtt din mann.

Anonymous poster hash: 3a3c6...cdb
  • Liker 3
Skrevet

Alle jeg møter på nett vil også kun en ting. Møtte en jeg ble samboer med, men det ble slutt for fire år siden snart. Etter det er det bare sex og atter sex... Men slik er samfunnet blitt. Alle har bare sex, snart gidder ikke gutter ha forhold mer, for de kan jo få sex når de vil, uten forpliktelser. Jeg har gitt opp for lenge siden, men det er helt greit :) Dukker det opp en, så gjør det det :)

Anonymous poster hash: 87157...ed5
Skrevet

Alle jeg møter på nett vil også kun en ting. Møtte en jeg ble samboer med, men det ble slutt for fire år siden snart. Etter det er det bare sex og atter sex... Men slik er samfunnet blitt. Alle har bare sex, snart gidder ikke gutter ha forhold mer, for de kan jo få sex når de vil, uten forpliktelser. Jeg har gitt opp for lenge siden, men det er helt greit :) Dukker det opp en, så gjør det det :)

Anonymous poster hash: 87157...ed5

True, hvorfor orker dame med alle de urealistiske forventningene de har og problemene og restriksjonene de setter når man bare kan knulle de og hive de ut dagen etterpå

Anonymous poster hash: 56190...a2f

• Liker 1
Skrevet

Har datet 16 stk jeg har møtt online siste året. 6 endte i sex og to av disse igjen var jenter jeg kunne tenke meg å date videre, men ingen av de var i ettertid ute etter noe seriøst ( selv om de ga intrykket av dette på forhånd).

Tror rett og slett nettdating bygger på urealistiske forventninger fordi du bruker så mye av din egen fantasi for å dekke deler av personligheten som ikke kommer fram gjennom tekst.

Selv om det bare var 2 av de jentene jeg hadde sex med jeg kunne tenke meg å møte videre betyr ikke det at de andre 4 var dårlige mennesker eller noe sånt, men kun at jeg ikke følte rett kjemi med de. Havnet alikevel i senga med de fordi jeg ville gi det en sjanse å se om det kanskje kunne komme noen følelser i ettertid.

De som endte i sex, måtte jo du føle en tiltrekningsfølelse til, selv om du ikke følte de var rette vel? Eller? Hva følte du for de?

Jeg er så vant med at alt ender i sex for meg. Og det går på selvtilliten løs. Hvorfor bare sex? Men jeg håper jo virkelig at bare det at de vil ha sex kan være et kompliment at jeg er ihvertfall såpass tiltrekkende at de har lyst på kroppen min.

Skrevet

True, hvorfor orker dame med alle de urealistiske forventningene de har og problemene og restriksjonene de setter når man bare kan knulle de og hive de ut dagen etterpå

Jeg må si at jeg har en mann som jeg har datet fast i lang tid. Når jeg har hatt han på overnatting, så er jeg faktisk glad når han skal gå. Jeg synes fyren er kjempesøt, og helt perfekt å være sammen med utenfor huset, foreks kino, resturant, treningsturer osv, men når han er hjemme hos meg så blir han stille og merkelig, og da er jeg bare glad når han skal gå, og får pusterom. Altså jeg synes det er herlig å ha sex med han, og at han går etterpå. Men egentlig er det ikke slik jeg vil ha det. Jeg vil jo ha et seriøst forhold, - en jeg kan bli samboer med. Denne mannen er perfekt utseendemessig, men det er måten han oppfører seg på som gjør meg usikker på om han har de rette følelsene, og da er jeg glad hver gang han går.

Skrevet

De som endte i sex, måtte jo du føle en tiltrekningsfølelse til, selv om du ikke følte de var rette vel? Eller? Hva følte du for de?

Jeg er så vant med at alt ender i sex for meg. Og det går på selvtilliten løs. Hvorfor bare sex? Men jeg håper jo virkelig at bare det at de vil ha sex kan være et kompliment at jeg er ihvertfall såpass tiltrekkende at de har lyst på kroppen min.

Jeg følte at vi hadde mye til felles og at vi hadde god tone mellom oss, men at det manglet den "gnisten" av forelskelse der. Tingen er at jeg har blitt dumpet før, før jeg føler at jeg har blitt godt nok kjent med personen, og har derfor lovet meg selv at jeg gir andre en sjansen gitt at de har diverse kvaliteter jeg ser etter i en kjæreste. Da blir det jo ofte flere dater, og ender jo i senga etterhvert også, selv om det på ingen måte er målet for min del

Skrevet

Gnisten av forelskelse? Vil det si at det er utseende som ikke var bra nok for deg?

Skrevet

Jeg har prøvd nettdating, men dessverre så er det bare sex! Jeg klager ikke, men jeg har blitt veldig vant til det. Jeg ønsker derfor kun sex selv!

Skrevet

Jeg har vært på mange nettdates. Både sukker, tinder, mach you name it...
De fleste møtte jeg en gang, noen møtte jeg tre og et par stk datet jeg i et par mnd.
Det var bare ikke riktig kjemi på det fleste og noen var bare rare og ikke min type i det hele tatt.
I sommer møtte jeg mannen i mitt liv, vi har akkurat flyttet sammen og vi møttes på nett. Allerede etter første daten merket jeg at dette var anderledes :)

Anonymous poster hash: 432f5...f0d
Skrevet

Gnisten av forelskelse? Vil det si at det er utseende som ikke var bra nok for deg?

Ikke nødvendigvis utseende sånn sett. Er ikke slik at jeg tenker "hun er for stygg for meg", men mer "søt jente, men ikke mon type", og derfor gir jeg det en sjanse. Motsatt har jeg jo møtt jenter jeg egentlig ikke liker utseende på, men fordi de har en personlighet som er skikkelig sjarmerende, så betyr ikke utseende så mye alikevel ( gitt at du tar vare på deg selv og ikke forfaller ).

Skrevet

Ja siden du gir det en sjanse så skulle man tro at hun så okey ut ihvertfall. Og ikke skremmende. :). Men selv så liker ikke jeg å få sjansen på en andre date med en som ikle føler den rette gnist på første.

Skrevet

Ja siden du gir det en sjanse så skulle man tro at hun så okey ut ihvertfall. Og ikke skremmende. :). Men selv så liker ikke jeg å få sjansen på en andre date med en som ikle føler den rette gnist på første.

Men den rette gnist kan komme på andre date eller tredje date også. Noen bruker lengre tid på å åpne seg eller bli komfortable, og når det skjer kan du plutselig føle at "oi! Det her føles jo virkelig bra alikevel!". Motsatt så har du jo de som er så energiske og gira at du blir tatt med storm, men når de personene roer seg og viser sitt "hverdagslige jeg", så føler du plutselig at kjemien er borte fordi det bare var en fasade i starten.

Poenget er at jeg bruker litt tid på å kjenne på kjemien og stresser ikke frem noe. Jeg kan fortsatt møte noen jeg vet det er uaktuelt å møte videre etter første date osv, og da kan det være ting som utseende eller store sprik mellom personligheten som avgjør.

Skrevet

Jeg som har opplevd så mye nedturer i datingen tenker jo at det kan være utseende mitt som er styggt. Og derfor ender det kun opp i sex. Men får håpe at de ikke ville ha sex for enhver pris og at det ikke har med utseende å gjøre. For et utseende er vsnskelig å forandre. :). Har en jeg har møtt i flere måneder nå. Men vi er ikke par ennå. Og der føler jeg at han egentlig ikke føler det rette. Og det er kjipt at slikt ikke kunne avklares på første date.

Skrevet

Jeg som har opplevd så mye nedturer i datingen tenker jo at det kan være utseende mitt som er styggt. Og derfor ender det kun opp i sex. Men får håpe at de ikke ville ha sex for enhver pris og at det ikke har med utseende å gjøre. For et utseende er vsnskelig å forandre. :). Har en jeg har møtt i flere måneder nå. Men vi er ikke par ennå. Og der føler jeg at han egentlig ikke føler det rette. Og det er kjipt at slikt ikke kunne avklares på første date.

Det har garantert ikke noe med utseende ditt å gjøre, men heller det at du er utrygg på deg selv. Hvis ikke du klarer å være helt fornøyd med deg selv, hvordan skal han du dater kunne være det?:)

Tenk heller på at det er mange grunner til at han dater deg. Grunner som gjør det verdt for han å bruke tid og energi på deg. Det finnes ingen grunn til at du ikke er bra nok, så bare fokuser på at du allerede er akseptert av han, og slapp av og kos deg både alene og sammen med han. Det er den virkelige verdien alle ser etter

Skrevet

Takk :). Ja jeg har blitt dumpet og følt meg elendig så mange ganger. Men det må vel være en grunn for at han bruker tid på meg. :).

Skrevet

Er det noen av dere som har datet mange fra nettet uten å lykkes?

Jeg føler det går på selvtilliten løs. Har datet kjempemange fra nettet. Av alle datene så har de fleste sagt seg interessert, men de fleste virker kun ute etter sex. Og noen av de har dumpet meg etter en stund. Og noen av dem har fortsatt hatt ønske om sex med meg men virker mer interessert i det enn noe annet. 3 personer har virket mer seriøs ut med meg, men da var ikke jeg interessert tilbake. Noen sier de er seriøs med meg, men jeg tror dem ikke.

Kjempeoppgitt over å måtte gå igjennom så mange nettdater, uten å lykkes. Og nå tror jeg at jeg må igang igjen å søke ny mann, for det ser ut til at den daten jeg har nå kun er ute etter sex igjen!!!.

Noen som har hatt det likt, eller har råd til meg for hvordan jeg skal få opp selvtilliten til tross for denne erfaringen?

Jeg vil jo tenke at jeg har jo tross alt vært god nok til sex, selv om man sier at det er null kompliment i det. Og det er jo gjerne håp for meg for jeg har jo opplevd at omtrent alle vil ha meg til et eller annet for en liten stund. Så jeg prøver å tenke på det positive selv om det er vanskelig.

choo choo the train goes on. Dette kommer til å forsette i det uendelige. Det må da være noe galt med hvordan du er som person.

Skrevet

Jeg har i løpet av 2 år møtt 5 stk. Den første jeg møtte likte jeg veldig godt og vi har holdt kontakten litt.Men det har ikke blitt noe seriøst mellom oss.

Den andre jeg møtte var veldig mye mer overvektig enn bildet ga inntrykk av,levde på trygd og hadde dårlig ånde.Han var ikke helt min type,selv om han var grei å prate med.

Den tredje jeg møtte viste seg å være en kristengalning som ville gifte seg nesten med en gang,og bruke meg til avl og husarbeid.

Den fjerde var en som ikke var helt min type hverken i utseende eller væremåte.Drakk mye mer enn meg og hang med kompiser hele tiden i en alder av snart 40.

Den femte var egentlig ingenting galt med,bare ikke min type.Han var helt ok i utseende,og hadde en jobb der han tjente veldig godt.Men det spilte ingen rolle for meg så lenge jeg ikke hadde noe kjemi på plass..

Nettdating er IKKE lett :(

Anonymous poster hash: 71a6d...65e
Skrevet

Ja det er ikke lett. Men jeg velger å ikke gi opp. Jeg har fått mye avslag eller så er det mange som vil møtes og ha sex. Lei av de som vil møtes mange ganger uten å ha virkelig interesse for meg. Litt sårbar for tiden pga disse følelsene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...