Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale meg en sminkefjerner? Den jeg brukte før fant jeg ikke, så dama på butikken anbefalte meg denne;

1536456.jpg

Og joda, den fjerner sminke alldeles utmerket, men jeg får en sånn olje-hinne på huden jeg ikke blir kvitt samme hva jeg gjør! Prøvd å bruke både rens og såpe men får det ikke vekk noe som gjør at ny sminke ikke sitter. Den hinnen legger seg tilogmed over øya så jeg får sånn tåkesyn. Helt håpløst.

Anonymous poster hash: ea012...58a
Videoannonse
Annonse
Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg bruker våtservietter fra simple. Det er egentlig det eneste jeg har prøvd også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg anbefaler kokosolje (eller annen olje, som f.eks mandelolje) Det er billig, bra for huden og fjerner alt veldig effektivt.

Skrevet

Anbefaler også Simple. Enkelt, og man føler seg fin og rein etterpå.

Skrevet

Takk for tips! Simple, er det de som ser ut som lommetørkler i sånne grønne pakker? Hvor får man kjøpt kokos eller mandelolje?:)

Gjest miss_sara
Skrevet

Takk for tips! Simple, er det de som ser ut som lommetørkler i sånne grønne pakker? Hvor får man kjøpt kokos eller mandelolje? :)

Jepp. det er Simple :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg får ikke bort halvparten av øye og ansiktsminken med simple serviettene. Og jeg bruker ikke vannfast sminke engang. Loreal sin 2 fase sminkefjerner tar alt.

• Liker 1
Skrevet

Bodyshop sin er jeg kjempefornøyd med...

Anonymous poster hash: 73ffa...d52
Skrevet

Takk for tips! Simple, er det de som ser ut som lommetørkler i sånne grønne pakker? Hvor får man kjøpt kokos eller mandelolje? :)

Det er billigst på Ebay/Amazon. Jeg betalte 3 pund for min mandelolje, som har holdt i et halvt år :) Bruker den også som moisturiser om natten noen ganger når jeg er tørr.

Skrevet

Jeg bruker en fra The Body Shop sin kamille sminkefjerner :)

Skrevet

Forresten, anbefaler også Bioderma Crealine TS H2O. Den er nærmest en gud i beauty-verdenen, men jeg sverger egentlig fortsatt til oljen da.

Skrevet

Lancome Bi Facil her og. Simple reagerer jeg på, og blir ildrød, blemmete og hoven rundt øynene ett par timer ett bruk.

Skrevet

Jeg får ikke bort halvparten av øye og ansiktsminken med simple serviettene. Og jeg bruker ikke vannfast sminke engang. Loreal sin 2 fase sminkefjerner tar alt.

Denne er jeg også veldig fornøyd med. Synes den er bedre en feks samme type fra Lancome. Har prøvd mye, men ingenting slår den og den er super for mine sensitive og linsebrukende øyne (og den finnes på rema) :)

Skrevet

Forresten, anbefaler også Bioderma Crealine TS H2O. Den er nærmest en gud i beauty-verdenen, men jeg sverger egentlig fortsatt til oljen da.

Den brukar eg, og den er super til all vanleg sminke, men han tek ikkje vassfast sminke, då er det til med L'Oreal sin tofase, den er verkeleg bra, og ofte på tilbod.

Skrevet

Takk for masse tips og info! Nå har jeg noe å teste ut nå som denne djevelskapen jeg har snart er tom :P

Skrevet

Anbefaler Estèe Lauder sin på det sterkeste. Den er jo i overklassen når det gjelder pris, men ingen over, ingen ved siden av. Man trenger ikke mye på bomullspaden, den varer lenge. Den er skånsom og snill mot huden. Den fjerner kjapt og enkelt og du trenger ikke gnikke og ødelegge huden. Det beste er å fukte øynene litt med vann først, så ta litt på bomullspaden og dra forsiktig bort sminken, så skylle godt med vann :) ELSKER den !

Skrevet

Hjelpes, IKKE klin kokosolje rundt øynene, been there done that.. Da må du hvertfall leve med olja og slørete syn resten av dagen :laugh:

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg har brukt denne det siste året, og er veldig fornøyd. Bruker først sminkeserviett før jeg går over med denne. Lukter ingenting og man får ingen "hinne" av den. Kjempegod! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...