Gå til innhold

Han overser meg plutselig - hva skjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske forvirret, og lurer egentlig på om noen kan hjelpe meg å forstå hva som skjedde.

Jeg kom i kontakt med en mann over internett. Han bodde i utlandet, men ikke så langt unna, og vi snakket masse på Skype, med webcam, og masse med mikrofon. Vi snakket i flere timer hver dag.

Dette varte kanskje et par måneder, og i november dro jeg til hjemlandet hans. Dette var en planlagt reise et stykke fra der han bodde, men vi snakket litt om å møtes. Jeg var i landet hans i flere uker, og en helg da han hadde fri spurte jeg om han ville møtes et sted. Jeg tok buss i sju timer, han kjørte i fem timer, og vi møttes ca. på midten. Der var vi sammen en helg.

Jeg synes vi hadde det fint. Vi snakket om alt mulig rart - mye av det samme som på Skype. Vi ble begge single i år, så vi snakket om hvordan forholdene våre hadde vært, vi snakket om reise, om folk, og hadde det utrolig gøy sammen. Vi bare fant frem et kart, og kjørte rundt til tilfeldige steder og hadde det kjempegøy.

Nå prøvde han seg litt på meg. Aller første kvelden sa han at hvis han ble forelsket i meg, så måtte jeg ikke knuse hjertet hans. Jeg har hele tiden vært litt usikker, og sagt at vi må ta ting som det kommer. Han kysset meg - jeg kysset litt tilbake, men mer enn det gjorde vi ikke.

Uansett, vi fortsatte å snakke litt på Skype etter møtet. Vi hadde egentlig halvveis planer om å feire jul sammen, men han forsikret meg om at det var ikke noe problem om det ikke passet for meg, og han hadde masse andre planer, så jeg dro hjem til Norge for å feire jul med familien.

Nå har han plutselig sluttet å snakke med meg. Han har ikke sagt et eneste ord om hvorfor. Det stopped midt i en samtale! Det siste han sa var å spørre hva jeg skulle spise til middag, jeg svarte og etter det har jeg ikke hørt NOE. Jeg har sendt et par meldinger som jeg vet han har sett, jeg har prøvd å ringe, men telefonen er av. Han har ikke blokkert meg noen steder. Han bare svarer ikke! Jeg har ikke mast masse. Sendt et par meldinger og prøvd å ringe, og nå gidder jeg ikke mer. Hva i all verden skjedde?!

Måtte bare få dette ut. Føles litt trist å ha mistet ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden er det du skrev hva du skulle ha til middag?

Anonymous poster hash: 20576...816

Skrevet

Hvor lenge siden er det du skrev hva du skulle ha til middag?

Anonymous poster hash: 20576...816

To uker... Vi pleide å snakke flere ganger om dagen.

Gjest Seajewel
Skrevet

Kan hende noe hendte midt under middagen.

Skrevet

Kan hende noe hendte midt under middagen.

Noe må ha skjedd. Jeg synes det er rart at han ikke sier noe. Hadde han bare sagt at han ikke ønsker å ha kontakt mer, greit!

Skrevet

Noe må ha skjedd. Jeg synes det er rart at han ikke sier noe. Hadde han bare sagt at han ikke ønsker å ha kontakt mer, greit!

Det er det han gjør. Bare på en feig måte. Dette er en oppførsel fra menn som går igjen og igjen på KG.

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som en luring.Kanskje bare ute etter sex.

Å ha daglig kontakt,for så å plutselig forsvinne i flere uker er høyst uvanlig,uansett om det er sykdom eller andre ting inni bildet.Forundrer meg ikke om han dukker opp igjen om 2-3 måneder og skal gjenoppta kontakten.Noen er desverre sånn,det er fryktelig frustrerende hvis man virkelig liker personen men man må bare gå videre :( Vær glad du ikke hadde sex med ham.

Skrevet

Høres ut som en luring.Kanskje bare ute etter sex.

Å ha daglig kontakt,for så å plutselig forsvinne i flere uker er høyst uvanlig,uansett om det er sykdom eller andre ting inni bildet.Forundrer meg ikke om han dukker opp igjen om 2-3 måneder og skal gjenoppta kontakten.Noen er desverre sånn,det er fryktelig frustrerende hvis man virkelig liker personen men man må bare gå videre :( Vær glad du ikke hadde sex med ham.

Det er så rart, for han virket ikke som den typen i det hele tatt. Vi snakket om sånne ting, og han sa at han hatet å bare ha sex for sexens skyld, og at han ikke hadde ligget med noen andre enn eksen på fem år, og aldri hatt et ONS.

Jeg aner ikke. Menn kan vel si hva de vil... Men jeg trodde jeg begynte å kjenne ham litt etter så mye kontakt. Han spurte den siste morgenen sammen om vi kunne ha sex, og jeg sa nei, så det er vel noe i det dere sier.

Han har ikke en gang blokkert meg noe sted. Han er pålogga Skype nå, til og med.

Skrevet

tipper han lever et dobbeltliv, han er sikkert gift eller noe

Anonymous poster hash: 7fbf0...e1f
  • Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at han kanskje har en annen dame. Eller at han har møtt en dame side sist som det begynner å bli seriøst med. Men litt dårlig av han å ikke gi deg en forklaring på hvorfor han sluttet å svare, er jo bare en setning eller to som skal til.

Skrevet (endret)

Det er så rart, for han virket ikke som den typen i det hele tatt. Vi snakket om sånne ting, og han sa at han hatet å bare ha sex for sexens skyld, og at han ikke hadde ligget med noen andre enn eksen på fem år, og aldri hatt et ONS.

Jeg aner ikke. Menn kan vel si hva de vil... Men jeg trodde jeg begynte å kjenne ham litt etter så mye kontakt. Han spurte den siste morgenen sammen om vi kunne ha sex, og jeg sa nei, så det er vel noe i det dere sier.

Han har ikke en gang blokkert meg noe sted. Han er pålogga Skype nå, til og med.

Det er fryktelig vondt å bli ignorert slik du blir nå.Har vært der selv og kjenner den følelsen..

Man vil så gjerne se det beste i personen og la tvilen komme dem til gode.

Nå som du skrev at han var pålogget i dag og fortsatt ikke tok kontakt blir det bare enda vanskeligere å unnskylde ham.Som andre her skriver kan det være han lever et dobbeltliv.Det er jo ganske enkelt siden han bor langt unna deg.Det beste er kanskje å finne andre å date/bli kjent med,og legge han her litt i glemmeboken..?

Endret av Sandie
Skrevet

Ja, jeg har tenkt noe sånt, ei annen dame eller noe sånt, men nå var jeg jo ikke ordentlig forelsket i ham eller noe sånt. Det virket som om han var mye mer interessert i meg enn jeg var i ham. Jeg ville ta det rolig og bli bedre kjent - vi møttes jo ikke i mer enn noen dager, og jeg trenger mer tid med noen før virkelige følelser oppstår. Dessuten syntes jeg han var litt rar da vi møttes...

Skrevet

Hvilket land bor han i? Er det kanskje et av disse landene med dårlig internettforbindelse?

Anonymous poster hash: 2cb73...d83

Skrevet

Hvilket land bor han i? Er det kanskje et av disse landene med dårlig internettforbindelse?

Anonymous poster hash: 2cb73...d83

Storbritannia.

Han er logget på Skype hver dag.

Skrevet

Tror nok det er en annen dame inne i bildet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han fant vel ut at han måtte beskytte seg selv, og derfor gav han deg opp. Det er nok en del detaljer her som ville ha forklart hvorfor han bare gav opp. Har gjort det selv, men, det har vært en lang oppbygning over uker før jeg har kommet til punktet til der jeg bare ikke gidder mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...